در حال بارگذاری ...
  • ضرورت پیگیری توسعه آزادراه چهارمحال و بختیاری به خوزستان

    در محورهای استان چهارمحال و بختیاری طی یک سال و نیم اخیر تردد ۵۰ درصد افزایش داشته است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از آغاز مرحله سوم مطالعه توسعه آزادراه ها در این استان خبر داد .

    داریوش حسینی در نشست شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری گفت : این استان حلقه اتصال کریدور حمل و نقل جنوب و مرکز کشور است و پیگیری برای توسعه آزادراه ها در استان از جمله آزادراه چهارمحال و بختیاری به خوزستان ضروری است .

    وی به اجرای طرح ملی بازآفرینی شهری در استان چهارمحال و بختیاری هم اشاره کرد و گفت : این طرح ملی برای بهسازی و نوسازی مسکن و توسعه و ارتقاء فضاها و خدمات شهری واقع در بافتهای فرسوده و ناکارآمد شهرهای استان اجرا می شود .

    رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری هم در این نشست با اشاره به وجود چهار هزار تقاضای ساخت مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت ، گفت : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۶۰ درصد نقدینگی مورد نیاز برای ساخت مسکن در شهرهای کوچک را در قالب تسهیلات کم بهره تأمین می کند .

    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری هم در این نشست با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی تردد در محورهای استان در یک سال و نیم اخیر ، گفت : این در حالی است که توسعه راه های استان به علت محدودیت اعتبارات همگام با افزایش ترافیک صورت نگرفته است .

    سرهنگ نجفی علت ۳۲ درصد از تصادفات استان را تخطی از سرعت مطمئنه ، ۲۵ درصد به علت انحراف به چپ ، ۲۰ درصد به علت عدم توجه به جلو و ۱۰ درصد هم به خاطر عدم رعایت حق تقدم دانست .




    نظرات کاربران