در حال بارگذاری ...
  • حضور فعال بخش حمل و نقل جاده ای سمنان در مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

    بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با فرماندهی محترم سپاه استان و همکاری انجمن‌های صنفی بخش مسافر ، ۶۰ دستگاه ناوگان مسافری جاده‌ای برای نقل و انتقال زائرین استان اختصاص یافته که در صورت لزوم تعداد این اتوبوس‌ها قابل‌افزایش هم می‌باشد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست اداره کل حمل‌و‌نقل و پایانه‌های استان سمنان با اعلام این خبر گفت : اداره کل حمل‌و‌نقل با مشارکت گسترده شاغلین حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان حضوری فعال در برپایی مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خواهد داشت .

    احسان منصور کیایی با اعلام این خبر ضمن اشاره به تشکیل کمیته حمل‌و‌نقل ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال امام (ره) افزود : تشکیل این کمیته بستری مناسب برای پیشبرد هر چه بهتر برنامه‌های اجرایی مراسم بوده و از آنجایی که استان اخلاق محور سمنان میزبان زوار عبوری استان‌های همجوار است با تمسک جستن به راه و کلام امام خمینی (رحمه ا... علیه) و راهبردهای مقام معظم رهبری و با آمادگی هر چه بیشتر گروه‌های امدادی و نظارتی بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به زائرین حرم مطهر حضرت امام (ره) ارائه نماییم .

    وی در ادامه افزود : بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با فرماندهی محترم سپاه استان و همکاری انجمن‌های صنفی بخش مسافر ، ۶۰ دستگاه ناوگان مسافری جاده‌ای برای نقل و انتقال زائرین استان اختصاص یافته که در صورت لزوم تعداد این اتوبوس‌ها قابل‌افزایش هم می‌باشد .

    وی برپایی مراسم در اداره کل و پایانه بار به مناسبت سالگرد ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) ، آمادگی ناوگان امداد جاده‌ای ، ارسال پیامک تسلیت برای متصدیان بخش حمل‌و‌نقل جاده‌ای و برگزاری جلسه هماهنگی با صنوف حمل‌و‌نقل و تشکل‌های صنفی بخش مسافر را از جمله اقدامات این اداره کل در برگزاری هرچه با کوه‌تر این مراسم دانست .




    نظرات کاربران