در حال بارگذاری ...
  • معارفه مدیر ایمنی فرودگاه بین المللی مهرآباد

    باید در حوزه ایمنی به یک زبان مشترک هوانوردی برسیم و این امر جز با آموزش و فرهنگ سازی محقق نمی شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در مراسمی با حضور مدیر ایمنی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ، هادی عزیزآبادی فراهانی به عنوان مدیر جدید ایمنی فرودگاه مهرآباد معرفی شد .

    مراسم معارفه مدیر ایمنی فرودگاه بین المللی مهرآباد با حضور محمد الهی نیا ، مدیر ایمنی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ، میرسعید صفی نیا ، مدیر کل فرودگاه بین المللی مهرآباد و معاونان وروسای ادارات فرودگاه برگزار شد . در این مراسم هادی عزیزآبادی فراهانی که پیش از این رئیس اداره آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فردگاه مهرآباد بود ، به عنوان مدیر ایمنی جدید فرودگاه معرفی شد .

     مدیر ایمنی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در این برنامه گفت : هر شروعی یک پایان دارد اما باید پایان آن راضی کننده و دلنشین باشد . به دنبال ایمنی نیستیم بلکه هدف ما برقرای مدیریت ایمنی است چون زمان برای ایمنی پایان ناپذیر نیست و دائمی است . ایکائو اصل تعریف ایمنی را عوامل سازمانی می داند و باید همه بخش های فرودگاهی با مدیر ایمنی تعامل وهمکاری کنند .

    وی گفت : مدیر ایمنی به منزله یک مشاور امین برای مدیر فرودگاه است که باید تصمیم سازی کند و تعامل با همه عوامل فرودگاهی را برای اجرای ایمنی و عدم تداخل در اجرای دستورالعمل ها به کار بندد .

    همچنین مدیر فرودگاه بین المللی مهرآباد از تلاش و پیگیری های مستمر محسن نفری پور در طول تصدی مدیریت ایمنی فرودگاه  تشکر و قدردانی  کرد و گفت : فرآیند رعایت  ایمنی و شناسایی موارد نقص ایمنی در مهرآباد به خاطر شرایط خاص این فرودگاه ویژه است و باید یک مدیریت ایمنی پایدار، متخصص و کارآمد برقرار شود . مدیریت ایمنی در فرودگاه پر ترافیکی مانند  مهرآباد تلاشی مضاعف و هوشیاری و تخصص و همچنین آگاهی به اقدامات فرودگاهی و آشنایی با سطوح پروازی و تعامل با سایر واحدهای خدمت رسان را می طلبد که خوشبختانه تمام موارد ذکر شده را در خصوصیات اخلاقی هادی فراهانی سراغ دارم .  

    مدیر ایمنی جدید فرودگاه نیز در سخنانی عنوان کرد : باید در حوزه ایمنی به یک زبان مشترک هوانوردی برسیم و این امر جز با آموزش و فرهنگ سازی محقق نمی شود .

    همچنین نفری پور ، مدیر ایمنی سابق فرودگاه گفت : از جمله مهمترین اقدامات انجام شده در دوره مسئولیت من می توان به برقراری خط hot hine ، پیگیری فرکانس هرمز ، برخورد با پرندگان bird strik و نیز تهیه سناریو و دستورالعمل طرح اضطراری فرودگاه مهرآباد اشاره کرد .




    مطالب مرتبط

    برای تکمیل این ترمینال ، بخش‌های ‌نظامی و غیرنظامی و بخش‌های مختلف دولتی پای کار آمدند ، این پروژه با همکاری بخش دفاعی عملیاتی خواهد شد و روند پیشرفت مطالعات پروژه مثبت ارزیابی می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ، فرودگاه‌های اصفهان ، تبریز و ...

    |

    باید در حوزه حمل و نقل هوایی ، خدمات توسعه یابد و در بخش‌های مختلف و خدمات فرودگاهی و پروازی ، برای قائده پذیری این موضوع فرهنگ‌سازی شود تا هر کس بداند ، برای حمل و نقل چه قدر هزینه پرداخت کند ، ما نیز باید با ارائه خدمات مطلوب در این حوزه گام برداریم .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت : امروز با تلاش متخصصان مادر شرکت فرودگاه‌ها ، ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران درباره انتقال پروازها از مهرآباد به فرودگاه امام خمینی (ره) توضیح داد : ...

    |

    نظرات کاربران