در حال بارگذاری ...

بهره برداری از فاز نخست پل سوم بشار یاسوج در آینده نزدیک

این طرح تاکنون ۳۵ میلیارد ریال هزینه در برداشته و عملیات ساخت آن در سال‌های اخیر به دلیل کمبود اعتبار و تملک ۲۱ هزار مترمربع از زمین‌های کشاورزی اطراف آن متوقف شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون ساخت و توسعه راه‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت : کار بهسازی و آسفالت یکی از باندهای پل سوم بشار آغاز شده و به زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت .

محمد راستا گفت : کار بهسازی و آسفالت یکی از باندهای این پل آغاز شده و ظرف روزهای آتی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت .

وی میزان قرارداد اجرای پل سوم بشار را افزون بر ۱۶۰ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت : حدود ۲۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و بهره‌برداری این پل اختصاص یافت که بخش عمده‌ای از آن در قالب اسناد خزانه است . این پل به طول ۱۳۰ متر و دارای ۲ دهانه ۲۵ متری و ۲ دهانه ۴۵ متری است که دو باند رفت و برگشت با عرض هرکدام ۱۱ متر دارد .

این طرح تاکنون ۳۵ میلیارد ریال هزینه در برداشته و عملیات ساخت آن در سال‌های اخیر به دلیل کمبود اعتبار و تملک ۲۱ هزار مترمربع از زمین‌های کشاورزی اطراف آن متوقف شد .

وی افزود : با بهره‌برداری از پل سوم بشار ترافیک در سطح شهر یاسوج به طور قابل‌ ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد . ساخت این پل نقش مهمی در پدافند غیرعامل ایفا می‌کند به‌ طوری‌ که بار ترافیکی قسمتی از شهر یاسوج را که اکنون بر روی پل‌های شماره یک و دو است کم می‌کند .




مطالب مرتبط

مؤثرتر عمل کردن مدیریت HSE در فرآیندهای عملیاتی بنادر و تقویت نظارت ، پایش و ارزیابی‌های موردنظر ، همچنین ارتقاء ایمنی بنادر از طریق افزایش ایمنی در شرکت‌های خصوصی فعال در بنادر دو هدف محوری تعریف شده است .

|

در قسمت نخست این مانور با اقدامات خرابکارانه برای اختلال در سامانه فروش بلیط شناور ، متصدیان سامانه امکان ثبت و فروش بلیط را نداشته و باعث هرج و مرج و شلوغی در سالن مسافری می‌شوند .

|

افتتاح ۶۲ کیلومتر راه و بزرگراه در استان آذربایجان غربی ، ۵۵ کیلومتردر استان بوشهر ، ۶۸ کیلومتر در استان خراسان جنوبی ، ۹۷ کیلومتر در استان کرمان ، ۵۱ کیلومتر در استان خوزستان ، ۶۸ کیلومتر در استان مرکزی ، ۵۰ کیلومتر در استان چهارمحال و بختیاری ، ۱۴ کیلومتر در استان خراسان ...

|

خوشبختانه با نگاه ویژه دولت و پیگیری‌های مستمر مسئولین ذیربط اقدامات بسیار گسترده‌ای در زمینه بهسازی راه‌های روستایی در شهرستان ساری در دست اجرا بوده که امیدواریم این تلاش‌ها با تعامل به بار بنشیند تا به فضل خداوند شاهد ایجاد راه‌های دسترسی ایمن و مناسب برای روستاییان ...

|

۳۱ کیلومتر از این بزرگراه در محدوده بنارویه تا گردنه دارابی از سوی شرکت ساخت و توسعه پیمان سپاری شده است و با توجه به تخصیص اعتبارات ۱۳ کیلومتر از مسیر در محدوده روستای بریز به عنوان اولویت اول اجرایی شده است .

|

نظرات کاربران