در حال بارگذاری ...
  • تشریح عملکرد راهداری خراسان شمالی در بخش ایمن‌سازی راه‌ها طی سال ۹۶

    طی سال گذشته روشنایی یک دستگاه تونل تکمیل شد . ۲۰ کیلومتر ایمن‌سازی شیب حاشیه راه‌ها (مدیریت و اجرا) و ۳۳۷ نقطه مطالعه تشخیصی و ارائه طرح ارتقاء ایمنی نقاط پرتصادف و دارای تصادف راه‌های استان طی سال ۹۶ انجام شد .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان خراسان شمالی ضمن تشریح عملکرد این اداره کل در بخش ایمن‌سازی راه‌ها به نوسازی ماشین آلات راهداری نیز اشاره کرد .

    علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان خراسان شمالی در تشریح عملکرد این اداره کل در بخش ایمن‌سازی و ماشین آلات طی سال ۹۶ گفت : در جهت ایمن‌سازی محورهای استان طی سال گذشته ۸۳۰ کیلومتر خط‌کشی سرد ، گرم و دو جزئی راه‌ و همچنین ۶۷۰ مترمربع علائم افقی و خط نوشته انجام گرفت . در خصوص ارتقاء حفاظ ایمنی میانه راه‌ها ، نواحی پل ، پرتگاهی و بهسازی حفاظ‌های موجود ، ۲۰ متر نرده پل ، ۱۲ کیلومتر دو موج و ۱ کیلومتر نیوجرسی بتنی نصب شد . ۱۵ هزار عدد علائم ایمنی راه‌ها اعم از اخطاری ، انتظامی ، مسیرنما ، رفلکتور و  ... تهیه و نصب شد ، همچنین ۳۵۰ مترمربع تابلوهای اطلاعاتی راه‌ها با اولویت نقاط پرتصادف ، راه‌های آسیائی و گردشگری ، تهیه و نصب یا بهسازی شد .

    وی در خصوص اجرای تاسیسات ایمنی و هوشمند استان عنوان کرد : طی سال گذشته روشنایی یک دستگاه تونل تکمیل شد . ۲۰ کیلومتر ایمن‌سازی شیب حاشیه راه‌ها (مدیریت و اجرا) و ۳۳۷ نقطه مطالعه تشخیصی و ارائه طرح ارتقاء ایمنی نقاط پرتصادف و دارای تصادف راه‌های استان طی سال ۹۶ انجام شد .

    وی همچنین در خصوص حفظ حریم راه ، رفع تصرفات غیرمجاز و تصادفات عنوان کرد : تعداد ۱۷۰ تخلف شناسائی، ۱۲۵ تخلف پیگیری ، ۴۵ تخلف نیز قلع و قمع گردید و تعداد ۷۶ تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز نیز جمع‌آوری شد .

    خریداری ۴ دستگاه بیل برف‌روب کامیونی و ۳ دستگاه نمک‌پاش هوشمند

    بدیعی مقدم همچنین در خصوص عملکرد اداره ماشین آلات راهداری استان در سال ۹۶ گفت : در شهریورماه ۹۶ یک دستگاه تجهیزات فلاسک آسفالت جهت ترمیم آسفالت شبکه‌های راه اصلی و فرعی خریداری و ضمن آموزش‌های لازم به اداره بجنورد تحویل داده شد . در اسفند ۹۶ دو دستگاه نمک‌پاش بصورت کامل اورهال و به اداره بجنورد و اسفراین تحویل داده شد که در مجموع ۲۸ دستگاه ماشین آلات طی سال گذشته در استان اورهال و بازسازی گردید .

    وی ادامه داد : ۴ دستگاه بیل برف‌روب کامیونی جهت عملیات راهداری خریداری و به ادارات گرمه ، جاجرم و بجنورد و همچنین ۳ دستگاه نمک‌پاش هوشمند خریداری شده و به ادارات گرمه بجنورد و مانه سملقان تحویل داده شد . در اسفند ماه ۹۶ یک دستگاه فیلتراسیون و یک دستگاه دیسپنسر گازوییل نیز خریداری شد .




    مطالب مرتبط

    امسال با برنامه ریزی صورت گرفته توانستیم ۳۷ دستگاه ماشین آلات راهداری را با اعتبار ۶۲ میلیارد تومان در دستور کار برای اورهال و بازسازی قرار دهیم که بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان در هزینه‌های این اداره‌کل صرفه جویی شده است .

    |

    برای افزایش توان راهداری زمستانی ۸ دستگاه تجهیزات نمک پاش به مبلغ ۱۱۵ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال و ۴ دستگاه بیل برفروبی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال خریداری شده‌ است .

    |

    در طول ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه اصلی ، فرعی و روستایی استان مازندران ۲۳ راهدارخانه ثابت و سیار فعالیت می‌کنند که ۳۵۰ نفر از راهداران سخت کوش و پرتلاش در قالب ۳۶ اکیپ راهداری زمستانی و با ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در ۳۷۰۰ کیلومتر از راه‌های برفگیر و کوهستانی استان به انجام ...

    |

    افزایش هماهنگی بین دستگاه های امدادی در جهت ارایه خدمات مطلوب و کاهش تصادفات جاده ای امری ضروری است که این مانور نیز در همین راستا برگزار شده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار داشت : با بسیج کلیه امکانات و آماده باش کامل ...

    |

    نظرات کاربران