در حال بارگذاری ...
  • جلوگیری از اقدامات سلیقه ای با اجرای سند راهبردی حمل و نقل

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در نشست خبری پیرامون تشریح سند راهبردی بخش حمل و نقل به لزوم فعالیت کلیه بازیگران این بخش بر اساس چارچوب های این سند اشاره کرد و گفت این سند موجب پیشگیری از اقدامات سلیقه ای سازمان های زیرمجموعه وزارت راه می گردد .

     

     

     

     

     

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سیدکمال هادیان فر معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در نشست خبری به تشریح اقدامات و عملکرد شقوق مختلف حمل و نقل در ایام ...

    |

    دولت و مجلس باید در حوزه ایمنی راه‌ها و کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی از منابع مختلف استفاده کنند .

    |

    اساسا در حوزه حمل‌ونقل اعتبارات و حجم عملیات مربوط به رفع نقاط پرحادثه کاملا مجزا از احجام و اعتبارات عملیات روکش آسفالت جاده ها است و لذا نمی توان اعتبار مورد نیاز این دو موضوع را در کنار یکدیگر قرار داد یا مقایسه کرد .

    |

    کشفیات اضافه تناژ ابتدا از طریق کارشناسان پلیس راه و گشت‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با هدایت وسیله نقلیه به باسکول‌های نصب شده در پاسگاه‌های پلیس‌راه ، سامانه توزین حین حرکت و یا باسکول‌های سیار شناسایی و با تکمیل فرم ، متخلفان به معاونت حمل‌ونقل برای ...

    |

    ایمنی حمل و نقل مساله‌ای اجتماعی است که دستیابی به آن نیازمند مشارکت همگانی می‌باشد . در سال جاری که به تدبیر مقام معظم رهبری "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده ، این موضوع اهمیت دو چندان یافته و باید در جلب مشارکت مردم برای دستیابی به حمل و نقل ایمن گام برداشت .

    |

    نظرات کاربران