در حال بارگذاری ...
  • واژگونی خودرو شاخص‌ترین عامل تصادفات در استان کرمان

    استان کرمان از نظر رشد فوتی‌ها با ۲۴.۳ درصد رتبه پنجم و در تعداد کشته‌ها رتبه دوم کشوری را در سال گذشته داشته است .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت : شاخص‌ترین عامل تصادفات با ۵۵ درصد مربوط به واژگونی خودرو است که یک‌هزار و ۵۶۱ فقره از تصادفات سال قبل را در استان کرمان شامل می‌شود .

    محمدمهدی بلوردی صبح امروز در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان کرمان گفت : طی سال گذشته ۳ هزار و ۱۲۲ فقره تصادف در جاده‌های مواصلاتی این استان رخ داده که ۵۹۰ فقره از آن‌ها منجر به فوت شده است .

    وی با اشاره به فوت ۸۶۰ نفر در جاده‌های برون‌شهری استان کرمان طی سال گذشته عنوان کرد : شاخص‌ترین نکته در عوامل تصادفات با ۵۵ درصد مربوط به واژگونی خودرو است که یک‌هزار و ۵۶۱ فقره از تصادفات سال قبل را شامل می‌شود .

    بلوردی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ایمن‌سازی جاده‌ها تصریح کرد : از ۱۰ محوری که در استان کرمان بیشترین میزان تلفات را دارند ، ۹ محور بزرگراه هستند . تمرکز اداره کل راهداری برای ایمن‌سازی در محورها در مقاطعی است که تصادفات رخ داده است.

    وی گفت : پلیس‌راه با تمام توان در محورها حضور دارد ، اما توان عملیاتی آن‌ها هم از نظر خودرویی و هم افسران و نیروهایی که اعمال جریمه می‌کنند ، کم شده است . استان کرمان از نظر رشد فوتی‌ها با ۲۴.۳ درصد رتبه پنجم و در تعداد کشته‌ها رتبه دوم کشوری را در سال گذشته داشته است .




    مطالب مرتبط

    در این ایام تعداد وسیله وارد شده به استان بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار دستگاه بوده که ۴ درصد افزایش داشته است و تعداد وسیله نقلیه خروجی بیش از یک میلیون ۳۰۰ هزار دستگاه با ۵ درصد کاهش نسبت به سال قبل است . کل مسافران جابه‌جا شده توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان در این ایام ...

    |

    با توجه به حجم بالای ترافیک و تردد وسایل نقلیه در راه های استان قزوین ، شناسایی ، ایمن‌ سازی و حذف نقاط پرتصادف این محورها در جهت افزایش ضریب ایمنی راه‌ها و کاهش سوانح رانندگی همواره مورد توجه است .

    |

    با توجه به مخاطرات بار بیش از ظرفیت مجاز در کاهش ایمنی تردد و خسارت به جاده‌ها ، طرح شناسایی برخورد با متخلفین اضافه تناژ از ابتدای سال جاری با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفته است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت : هم استانی‌ها می‌توانند موارد موجود در بخش راه‌ها و حمل و نقل کالا ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در کمیسیون ایمنی راه‌های استان از آماده باش راهداران استان برای اجرای ...

    |

    نظرات کاربران