در حال بارگذاری ...
  • ارائه پیش نویس گزارش بررسی سانحه سانچی به بنگلادش

    نماینده بنگلادش ضمن تشکر از ایران و زحمات هیات بررسی کننده سانحه از تهیه گزارش سانحه در مدت بسیار کوتاه تقدیر کرد و ضمن قدردانی از دلجویی انجام شده از خانواده دریانوردان مذکور درخواست کرد که در خصوص پرداخت حق بیمه این دریانوردان همکاری لازم بعمل آید .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، پیش نویس گزارش بررسی سانحه تانکر سانچی و کریستال به نماینده بنگلادش در حاشیه اجلاس کمیته MSC ارائه شد .

     نادر پسنده ؛ مدیرکل دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و رییس هیات ایرانی شرکت کننده در اجلاس کمیته MSC ۹۹ ، ضمن دیدار با نماینده بنگلادش و تشریح چگونگی و نتایج حاصله از بررسی سانحه ؛ از اعتماد به هیات بررسی کننده جمهوری اسلامی ایران و اعطای نمایندگی رسمی برای بررسی سانحه مزبور به نیابت از بنگلادش تشکر کرد .

    نماینده بنگلادش نیز ضمن تشکر از ایران و زحمات هیات بررسی کننده سانحه از تهیه گزارش سانحه در مدت بسیار کوتاه تقدیر کرد و ضمن قدردانی از دلجویی انجام شده از خانواده دریانوردان مذکور درخواست کرد که در خصوص پرداخت حق بیمه این دریانوردان همکاری لازم بعمل آید .

    وی با بیان اینکه کیفیت و سرعت عمل تیم بررسی سانحه قابل تقدیر است ، یادآور شد : گزارش ایران را تقدیم مقامات عالی کشورش خواهد کرد .




    نظرات کاربران