شرکت راه آهن دستگاه اجرایی طرح احداث راه آهن قزوین – رشت – انزلی – آستارا
دستگاه اجرایی طرح احداث راه آهن قزوین – رشت – انزلی – آستارا به شماره طبقهبندی (۱۳۰۳۰۱۵۰۲۶) ، از شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور (۲۸۲۳۰۰) به شرکت سهامی راه آهن جمهوری اسلامی ایران (۲۸۰۵۰۰) تغییر مییابد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، هیات دولت دستگاه اجرایی طرح «احداث راه آهن قزوین – رشت – انزلی – آستارا» را از شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به شرکت سهامی راه آهن جمهوری اسلامی ایران تغییر داد .
هیئت وزیران در جلسه ۱۶/۲/۱۳۹۷ به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی و تایید سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد ماده (۸۲) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت – مصوب ۱۳۸۰ – تصویب کرد :
دستگاه اجرایی طرح "احداث راه آهن قزوین – رشت – انزلی – آستارا" به شماره طبقهبندی (۱۳۰۳۰۱۵۰۲۶) ، از شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور (۲۸۲۳۰۰) به شرکت سهامی راه آهن جمهوری اسلامی ایران (۲۸۰۵۰۰) تغییر مییابد .
مطالب مرتبط
به گزارش پرتال حمل و نقل ، میعاد صالحی به ماده ۱۲ که حدود ۸ سال از آن میگذرد ، اشاره کرد و گفت : این موضوع در طول سنوات مختلف به دلایل ...
مطالعه روندهای جهانی ، رصد تحولات بینالمللی و بررسی کریدورهای رقیب ایران و طراحی سناریوهای نظیر که باید برای مواجهه با هر کدام از اینها در نظر گرفت ، در این کمیته مورد بررسی قرار خواهد گرفت .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت : هماینک ۱۰ پروژه راهسازی مهم به طول حدود ۱۸۰ کیلومتر در ...
مقرر شد کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان که از سوی سفیر محترم معرفی شده است نسبت به انجام اصلاحات مورد نیاز و بهرهبرداری محور مذکور با نظارت عالیه وزارت راه و شهرسازی (راهآهن جمهوری اسلامی ایران) مبادرت ورزد که در این راستا طی یک سال گذشته با مساعدت راه آهن ج.ا.ا.، ۱۶ قطار ...
راه آهن جمهوری اسلامی ایران ظرف سالهای اخیر از هرگونه سرمایه گذاری در بخش توسعه ناوگان از جمله لکوموتیو استقبال کرده است ، به طوری که ظرف ۲ سال اخیر تعداد ۴۴ دستگاه لکوموتیو نو توسط شرکتهای سرمایهگذار بخش خصوصی به چرخه حمل بار راه آهن افزوده شده است که نسبت به مدت مشابه ...