در حال بارگذاری ...
  • کسب رتبه برتر در سیزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک توسط سازمان راهداری

    روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای چندمین سال پیاپی در بین دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی کشور موفق به کسب رتبه برتر در فعالیت‌های روابط‌عمومی الکترونیک شد و لوح تقدیر و تندیس مربوطه از سوی رئیس شورای سیاست‌گذاری و دبیر اجرایی همایش به ناصر رزاق‌منش مدیرکل روابط‌عمومی این سازمان اهدا گردید .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سیزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک برای چندمین سال پیاپی در بین دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی کشور موفق به کسب رتبه برتر در فعالیت‌های روابط‌عمومی الکترونیک شد .

    سیزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مدیران و  دست‌اندرکاران حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات ، اساتید ، صاحبنظران و اندیشمندان از سراسر کشور در محل هتل المپیک تهران برگزار شد .

    دکتر محمد سلطانی‌فر ، معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و  رییس کمیته علمی سیزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با اشاره به لزون تغییر نگرش فعالان روابط عمومی به شرایط جدید ارتباطات در جهان به ارایه مقاله ای با عنوان «نظرسنجی در فضای وب» پرداخت .

    ایشان در بخشی از این ارایه با بیان اینکه یکی از مهمترین و پرغدغه ترین نیازهای رسانه ها و بالطبع آن روابط عمومی ها ، شناخت مخاطبان و نزدیک شدن به افکار آن ها بوده و هست ، ادامه داد : در طول سال های گذشته شیوه های سنتی افکارشناسی ، مخاطب سنجی و نظرسنجی یکی از سنتی ترین و در حقیقت کم واقعیت ترین روش های موجود بوده ، چرا که نیاز و ثمره افکارسنجی، نزدیک شدن به واقعیت و سپس شیوه های تاثیرگذاری برافکار عمومی است .

    دکتر سلطانی فر در بخشی از سخنان خود گفت : روش های سنتی نه تنها نمی توانست این نظرات را به خوبی شناسایی کند ، بلکه قادر نبود میزان نزدیکی و نتایج آن ها را با واقعیت سنجش کند و طبیعی بود که شیوه های تاثیرگذاری روی افکار مردم و نقطه نظرات مردم نیز کم اثر و گاهی با تاثیرات منفی همرا بود ، آنچه که در انتخابات ۹۶  در ایران رخ داد نتیجه همان عدم شناخت و برداشتن شیوه های مناسب تاثیرگذاری بود .

    رئیس کمیته علمی سیزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک تصریح کرد : فضای وب از یک طرف می تواند با استفاده از تکنولوژی ها ، appها والگوریتم های متفاوت و از طرف دیگر با استفاده از خصوصیات این تکنولوژی ها نظیر شخصی شدن ، تفرد ، لحظه ای بودن ، بی مکانی و بی زمانی و بی واسطه گی ، شناخت نزدیک تری را به رسانه ها و روابط عمومی ها از رفتار و افکارعمومی مردم به کاربران بدهد .

    بر اساس این گزارش سیدغلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی طی سخنانی اظهار داشت: امید آن می‌رود مقالاتی که در این دوره از همایش ارائه می‌شوند ، بتواند علاوه‌بر بالا بردن سطح علمی جامعه ارتباطات و روابط‌عمومی کشور ، نسبت به ارایه راه‌کارهای علمی در جهت توسعه این دانش مفید و مؤثر واقع شود .

    این گزارش می‌افزاید در این همایش پیام فیلیپ شپارد دبیرکل انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (ایپرا) توسط سیدجعفر سبحانی عضو شورای سیاست‌گذاری همایش قرائت شد. همچنین در بخش بعدی همایش پیام پروفسور یحیی کمالی‌پور استاد ارتباطات و پایه‌گذار و رئیس انجمن ارتباطات جهانی به سمع حاضران در همایش رسانده شد .

    در بخش علمی سیزدهمین همایش روابط‌عمومی مقالات تخصصی این حوزه از سوی اساتید برجسته‌ای ارائه شد ، از جمله دکتر سعید رضا عاملی ، دکتر سیدمحسن فاطمی ، دکتر محمد سلطانی فر ، دکتر شاهو صبار ، دکتر قاسم انصاری و دکتر مریم سلیمی .

    اضافه می‌نماید در بخش دیگری از این همایش ، پنل تخصصی برندسازی از طریق رسانه‌های اجتماعی برگزار شد و هشت نفر از فعالان شبکه‌های اجتماعی در بخش‌های مختلف به ارایه تجربیات و دیدگاه‌های خود در خصوص کاربردها و کارکردهای متفاوت این شبکه‌ها پرداختند .

    گفتنی است در بخش تقدیر و تجلیل از سازمان‌های برتر این همایش ، روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای چندمین سال پیاپی در بین دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی کشور موفق به کسب رتبه برتر در فعالیت‌های روابط‌عمومی الکترونیک شد و لوح تقدیر و تندیس مربوطه از سوی رئیس شورای سیاست‌گذاری و دبیر اجرایی همایش به ناصر رزاق‌منش مدیرکل روابط‌عمومی این سازمان اهدا گردید .  

    برگزاری مراسم تجلیل از ۳۰ سال فعالیت علمی و عملی دکتر فریدون وردی‌نژاد در حوزه‌های ارتباطات ، رسانه و روابط‌عمومی در بخش پایانی همایش انجام شد و دکتر یونس شکرخواه در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت .




    مطالب مرتبط

    برگزاری میزگرد تخصصی بررسی توسعه حمل و نقل ترکیبی

    برگزاری میزگرد تخصصی بررسی توسعه حمل و نقل ترکیبی

    ایران دارای ۵۰ میلیون تن بار ریل‌پسند است که در صورت اضافه شدن این مقدار بار به ظرفیت حمل ریلی در مجموع راه‌آهن ۱۰۰ میلیون تن بار جابه‌جا می‌کند و سهم ریلی در مجموع حمل بار در کشور به ۲۵ درصد می‌رسد .

    |

    نظرات کاربران