در حال بارگذاری ...
  • لزوم ایجاد فضایی عادلانه برای رانندگان تاکسی و مسافران فرودگاه امام خمینی

    برای اسنپ و تپسی تلاش شده قاعده‌ای جداگانه وضع شود . در این راستا معاونت فرودگاهی جلساتی را با آنها داشته که در صورت نهایی شدن آنها حضور این تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه با شرایطی مجاز می‌شود .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آغاز مذاکرات برای رسمی شدن حضور تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه امام خمینی با شرایطی خاص خبر داد .

    شهرام آدم‌نژاد با اشاره به جلسه اخیری که با رانندگان تاکسی این فرودگاه برگزار شده ، گفت : اصلی‌ترین هدف ما در حوزه تاکسی‌های فرودگاه امام ایجاد فضایی عادلانه برای رانندگان تاکسی و مسافران فرودگاه است . خوشبختانه برای رانندگان در ماه‌های گذشته اقداماتی در محوطه فرودگاه انجام شد که این مسئله به رفت و آمد آنها و فرآیند مسافرگیری‌شان کمک کرد .

    به گفته وی برای مسافران نیز با مدیریت فضای موجود و راهنمایی‌های کافی امکان سوار شدن در تاکسی‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به وجود آمده است .

    مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه برای بهبود شرایط تاکسی‌های فرودگاهی اقدامات دیگری نیز می‌توان انجام داد ، بیان کرد : یکی از این اقدامات نصب تاکسی‌متر روی خودروهایی است که در این مسیر کار می‌کنند . با نصب این تجهیزات نرخ دقیق مسافرگیری مشخص می‌شود تا هر دو طرف در نهایت از خدمت‌رسانی صورت گرفته رضایت داشته باشند .

    آدم‌نژاد با اشاره به قوانین موجود برای جابه‌جایی مسافران در جاده‌های بین‌شهری اظهار کرد : بر اساس این قوانین خودروهای شخصی و متفرقه اجازه جابه‌جایی مسافران را ندارند و از این رو بر اساس قانون این حق رانندگان تاکسی است که در این مسیر فعالیت کنند .

    وی در پاسخ به این سوال که آیا این خودروهای شخصی شامل تاکسی‌های اینترنتی می‌شوند ، نیز گفت : برای اسنپ و تپسی تلاش شده قاعده‌ای جداگانه وضع شود . در این راستا معاونت فرودگاهی جلساتی را با آنها داشته که در صورت نهایی شدن آنها حضور این تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه با شرایطی مجاز می‌شود .

    مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) درباره این شرایط توضیح داد : ما تلاش کردیم محوطه‌ای برای پارکینگ این خودروها در نظر بگیریم که البته قطعا از محیط قرارگیری تاکسی‌ها ، دورتر خواهد بود اما به آنها اجازه می‌دهند که به حضورشان در فرودگاه رسمیت دهند . در این راستا مذاکرات ادامه دارد و در صورتی که به نتیجه قطعی برسیم ، امکان نهایی شدن فعالیت آنها در فرودگاه وجود خواهد داشت .




    مطالب مرتبط

             

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در حاشیه مراسم شروع عملیات اجرایی فاز دوم فرودگاه امام خمینی از سرمایه ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سعید چلندری در آئین شروع مراسم عملیات اجرایی فاز دوم فرودگاه امام خمینی گفت : آرزوی دیرینه مردم در بخش هوانوردی عمومی پس از ...

    |

    عملیات اجرایی فاز ۲ فرودگاه امام خمینی(ره) از امروز با مشارکت یکی از شرکت‌های چینی و قرارگاه خاتم‌الانبیا به صورت کنسرسیوم آغاز شد و تامین منابع مالی آن توسط ایران انجام می‌شود . در این پروژه از ظرفیت‌های فنی _ مهندسی شرکت‌های مجرب خارجی و داخلی استفاده خواهد شد .

    |

    اگر اختیاراتی از جانب وزیر راه و شهرسازی در این دوره به مسئولان فرودگاه امام خمینی(ره) داده نمی‌شد ، امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی فاز دوم شهر فرودگاهی نبودیم .

    |

    نظرات کاربران