در حال بارگذاری ...
  • بهره برداری از محور دهدشت – سوق در شهریور ماه امسال

    با توجه به اینکه از بهمن سال ۹۳ این پروژه تخصیصی نداشته و عملاً در نیمه دوم اسفند سال ۹۶ تخصیصات به این اداره کل ابلاغ شده است .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت : جاده ارتباطی دهدشت – سوق تا هفته دولت در شهریور ماه امسال زیر بار ترافیک می‌رود .

    محمدعلی علیمردانی که به اتفاق استاندار محترم و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از محور دهدشت – سوق بازدید داشت ، گفت : این پروژه یکی از طرح‌های مهم این اداره کل است که در حال حاضر عملیات اجرایی آن توسط دو پیمانکار در حال انجام می‌باشد . این پروژه به طول ۱۲ کیلومتر است که تاکنون ۳/۵ کیلومتر از قطعه دوم و نیز دو نیم کیلومتر از قطعه اول زیر بار ترافیک رفته است و نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفته است که با تکمیل شدن مابقی پروژه آن میزان از قطعاتی که اکنون زیر بار ترافیک هستند مجدداً روکش آسفالت می‌گردد .

    این مسئول افزود : با توجه به اینکه از بهمن سال ۹۳ این پروژه تخصیصی نداشته و عملاً در نیمه دوم اسفند سال ۹۶ تخصیصات به این اداره کل ابلاغ شده است . از این رو پیش‌بینی می‌شود با اعتبارات خوبی که همه از منابع از جمله ارتقاء شاخص‌ها ، نفت ، توازن و حوادث که به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان است با تحقق این تخصیص این پروژه در هفته دولت در شهریور امسال زیر بار ترافیک خواهد رفت .

    وی عنوان کرد : با توجه به زمان‌بندی انجام شده با پیمانکاران و مشاور این پروژه مقرر شده است که قطعه اول در یک بازده زمانی ۴۰ روزه و نیز قطعه دوم در یک بازده زمانی ۷۰ روزه جهت بهره‌برداری تحویل این اداره کل گردد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از تلاش تلاش شبانه روزی راهداران این اداره کل در ایام نوروز در سطح محورهای استان ...

    |

    در سال ۱۴۰۲ برای بهسازی و روکش آسفالت راه‌های شریانی ، بیش از هشت میلیون تن آسفالت استفاده شده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱، ۵۸ درصد افزایش داشت .

    |

    این عملیات به صورت پیمانی انجام می شود .

    |

    تأمین اعتبار برای اجرای روکش آسفالت محور سیاوشان - جعفرآباد انجام شده‌ است . علاوه بر اجرای این پروژه، عملیات لکه گیری روکش آسفالت محور آشتیان - راه جرد نیز در دست اقدام است .

    |

    ۸۵.۵ کیلومتر راه روستایی در سال ۱۴۰۲ آسفالت و ۱۵۸.۷ کیلومتر روکش آسفالت شدکه پیش بینی می شود در سال جدید نیز طول بیشتری از راه‌ها برای تردد آسفالت و آماده بهره‌برداری شود .

    |

    نظرات کاربران