در حال بارگذاری ...
  • حمایت وزارت صنعت از استفاده تجهیزات ایرانی در صنعت هوانوردی

    برای کمک به اقتصاد کشور مشتاق استفاده از تولید داخل هستیم در عین حال در صنعت فرودگاهی باید استانداردهای جهانی به منظور ایمنی پروازها رعایت شوند .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت در بازدید از سطوح پروازی فرودگاه مهرآباد تاکید کرد که این وزارتخانه حامی استفاده از تجهیزات با کیفیت صنعت هوانوردی ساخته شده در داخل کشور است .

    مظفر فروتن ، در حاشیه بازدید از واحدهای مختلف سطوح پروازی فرودگاه با اشاره به نام گذاری سال ۹۷ به عنوان حمایت از کالای ایرانی گفت : همواره بر استفاده از تجهیزات ساخت داخل سفارش می شود و در این زمینه سرمایه گذاری های عظیمی را با جلب مشارکت‌های بخش خصوصی انجام داده ایم . مهمترین هدف وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، حمایت از  بازار کار داخلی در حوزه های مختلف است .

    در این بازدید همچنین میرسعید صفی نیا ، مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت : تلاش کرده ایم که از فناوری های روز دنیا و استانداردها برای تامین زیرساخت های فرودگاهی استفاده کنیم . البته همکاران متخصص ما توانسته اند بر تحریم ها غلبه کنند و ایده های ممتازی را در سطح ملی برای توسعه سیستم های راداری و ناوبری طراحی کرده اند .

    صفی نیا افزود : برای کمک به اقتصاد کشور مشتاق استفاده از تولید داخل هستیم در عین حال در صنعت فرودگاهی باید استانداردهای جهانی به منظور ایمنی پروازها رعایت شوند .




    مطالب مرتبط

    پل‌های تلسکوپی در ترمینال‌های ۱ و ۲ اجرا شده‌اند و روزانه بیش از ۶۵ هواپیما برای عملیات اعزام و پذیرش به آنها متصل می شوند که تقریبا ۲۰ درصد پروازهای روزانه مهرآباد است .

    |

    در فرودگاه مهرآباد پیش از شروع پروازهای نوروزی ، اقدامات زیادی از جمله تشکیل کمیته تسهیلات با حضور نمایندگان کلیه شرکت‌های هواپیمایی و نهادهای ذیربطِ مستقر در فرودگاه به منظور هماهنگی بیشتر در راستای ارائه خدمات بهینه فرودگاهی انجام شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، کمیته تسهیلات نوروزی فرودگاه مهرآباد با هدف خدمت‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی برگزار و بر الزام نصب نرخ‌های مصوب و ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در اسفند ماه سال جاری تعداد پروازهای خود را به فرودگاه استان گلستان افزایش داد ...

    |

    برای تکمیل این ترمینال ، بخش‌های ‌نظامی و غیرنظامی و بخش‌های مختلف دولتی پای کار آمدند ، این پروژه با همکاری بخش دفاعی عملیاتی خواهد شد و روند پیشرفت مطالعات پروژه مثبت ارزیابی می‌شود .

    |

    نظرات کاربران