در حال بارگذاری ...
  • برقراری ۴ پرواز هفتگی میان تهران و یاسوج در آینده نزدیک

    هواپیمای امبرائر آتا صبح سه شنبه در حدود ساعت ۷:۲۰ وارد فرودگاه یاسوج شد و عوامل پروازی آن مورد استقبال رسمی استاندار ، نمایندگان و مسئولان استان قرار گرفتند .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیر فرودگاه یاسوج از انجام یک پرواز آزمایشی به مقصد این فرودگاه به منظور امکان سنجی برقراری مجدد پروازها خبر داد و گفت : به زودی ۴ پرواز هفتگی میان تهران و یاسوج برقرار خواهد شد .

    علی محسنیان با اعلام خبر آغاز مجدد پروازها به فرودگاه یاسوج گفت : صبح امروز پرواز آزمایشی هواپیمای جت امبرائر هواپیمایی آتا به مقصد فرودگاه یاسوج انجام شد و امکان سنجی برقراری پرواز صورت گرفت . مقرر شد به زودی آتا برنامه رسمی خودش رو برای برقراری پروازها به این فرودگاه اعلام کند .

    محسنیان درباره برنامه احتمالی پروازهای فرودگاه یاسوج گفت : برقراری و افزایش پروازها در چند مرحله صورت خواهد گرفت . در فاز اول احتمالا تعداد پرواز  ۴ سورتی در هفته خواهد بود . در فاز بعدی پروازها به صورت روزانه انجام خواهد شد و سپس نسبت به برقراری ۲ پرواز در روز اقدام می‌شود .

    مدیر فرودگاه یاسوج درباره ورود سایر ایرلاین‌ها به این فرودگاه نیز گفت : مذاکرات با سایر شرکت های هواپیمایی هم ادامه دارد و از ناوگان آن‌ها نیز استفاده خواهیم کرد . یاسوج مرکز استان است و پتانسیل حداقل روزی ۲ پرواز به تهران را دارد . همچنین تلاش داریم مقاصد دیگر را نیز به برنامه پروازی فرودگاه یاسوج اضافه کنیم .

    محسنیان به حادثه پرواز تهران - یاسوج شرکت هواپیمایی آسمان نیز اشاره کرد و افزود : هیچگاه نگرانی از جانب فرودگاه درباره موارد ایمنی وجود نداشته است . فرودگاه یاسوج تجهیزات عملیاتی و فرودگاهی لازم را دارد و هیچ نقصی در خصوص ایمنی وجود ندارد .

    گفتنی است هواپیمای امبرائر آتا صبح سه شنبه در حدود ساعت ۷:۲۰ وارد فرودگاه یاسوج شد و عوامل پروازی آن مورد استقبال رسمی استاندار ، نمایندگان و مسئولان استان قرار گرفتند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پروازهای فرودگاه شهدای ایلام در مسیر تهران - ایلام - تهران از روز یکشنبه مورخ یکم بهمن ماه به ۲۴ سورتی پرواز در طول هفته ...

    |

    هم اکنون پروازهای یزد ـ نجف در روزهای جمعه هر هفته از طریق شرکت هواپیمایی کاسپین نیز انجام می‌شود و با افزوده شدن شرکت هواپیمایی آتا در هفته دو پرواز در این مسیر انجام خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران