در حال بارگذاری ...
  • پیگیری هواپیمایی قشم ایر برای جذب فاینانس خارجی برای خرید هواپیما

    یکی دیگر از اولویت‌های ما در توسعه ناوگان قشم ایر خرید هواپیماهای جوان کار کرده است که روی این موضوع تاکید داریم .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرعامل قشم ایر با بیان اینکه در حال پیگیری فاینانس خارجی برای خرید هواپیما هستیم ، از استقبال بانک‌های ایرانی برای جذب فاینانس گفت و افزود : فعلا باید تا ۲۰ اردیبهشت و تصمیمات آمریکا در این حوزه صبر کنیم .

    محمود شکرابی امروز در حاشیه افتتاح کیترینگ ایران ایر در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) اظهار داشت : توسعه ناوگان حمل و نقل هوایی بسته به شرایط ریلی سیاسی کمی متفاوت است و شرایط ورود هواپیماهای جدید حداقل از ۲۰ اردیبهشت به بعد شفاف‌تر می‌شود .

    وی با بیان اینکه همه شرکت‌های داخلی به دنبال نوسازی و توسعه ناوگان خود هستند ، گفت : ما از سال گذشته مذاکراتی را با کمپانی‌های ایرباس ،‌ بمباردیه و بوئینگ داشتیم تا هواپیماهای جدید وارد ناوگان کنیم . هدف‌گذاری کرده‌ایم ، در صورت عدم بروز مشکل ۱۰ فروند بوئینگ 800-737 و ۱۰ فروند بوئینگ 737new خریداری کنیم . همچنین تلاش می‌کنیم ۱۵ فروند ایرباس ۳۱۹ و ۳۲۰ و ۱۰ فروند بمباردیه نیز به ناوگان قشم ایر اضافه کنیم .

    شکرابی با بیان اینکه فعلا برنامه‌ای برای خرید هواپیماهای سوخو روسی نداریم‌ ، گفت : یکی دیگر از اولویت‌های ما در توسعه ناوگان قشم ایر خرید هواپیماهای جوان کار کرده است که روی این موضوع تاکید داریم .

    مدیرعامل قشم ایر با بیان اینکه در حال پیگیری فاینانس خارجی برای خرید هواپیما هستیم ، گفت : بانک‌های ایرانی اعلام کردند ، در این حوزه با ما همکاری می‌کنند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از آمادگی این فرودگاه برای انجام ۵۰۰۰ پرواز در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد و گفت : تا این ...

    |

             

    |

    امکانات و دانش در ایران برای تعمیر و نگهداری هواپیما و سیستم‌های فرودگاهی وجود دارد و در حال حاضر کشورهایی از آمریکای لاتین و آسیا هواپیماهای خود یا موتور آن را برای تعمیر به ایران می‌آورند و در کشورمان این کار انجام می‌شود .

    |

    نظرات کاربران