در حال بارگذاری ...
  • رشد ۳ درصدی پرواز در فرودگاه شاهرود طی سال ۹۶

    مراجعه به آمار تجمعی پروازها در سال ۱۳۹۶ که توسط گروه آمار هوانوردی و فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران منتشر شده، نشان می‌دهد که سال گذشته ۱۶۷ پرواز از فرودگاه شاهرود انجام شده که این تعداد نسبت به سال ۹۵ رشدی معادل ۳ درصد نشان می‌دهد .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیر فرودگاه شاهرود میزان اعزام و پذیرش مسافر در سال ۹۶ را ۲ هزار و ۹۷۶ نفر اعلام کرد و از برنامه‌ریزی برای افزایش پروازها در این فرودگاه خبر داد .

    مرتضی حمیدپور عنوان کرد : برای برقراری پروازهای جدید نیازمند تعامل موثر مسئولان در تکمیل پروژه های فرودگاهی هستیم .

    حمیدپور درباره تعداد مسافران جابجا شده از این فرودگاه در سال گذشته اظهار کرد : بر اساس آمار ارائه شده از سوی معاونت برنامه ریزی ، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ، سال گذشته ۲۹۷۶ مسافر از فرودگاه شاهرود اعزام و پذیرش شدند . اسفند۹۶ با برقراری پروازهای شرکت ایران ایر ، ۲۸ نشست و برخاست هواپیمای مسافری در این فرودگاه انجام شد که این آمار در اسفند ۹۵ تنها دو پرواز بود .

    مراجعه به آمار تجمعی پروازها در سال ۱۳۹۶ که توسط گروه آمار هوانوردی و فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران منتشر شده ، نشان می‌دهد که سال گذشته ۱۶۷ پرواز از فرودگاه شاهرود انجام شده که این تعداد نسبت به سال ۹۵ رشدی معادل ۳ درصد نشان می‌دهد . همچنین سال گذشته این فرودگاه پذیرای ۲ هزار و ۹۷۶ مسافر و ۱۱ هزار و ۴۷۵ کیلوگرم بار بوده است .




    مطالب مرتبط

    فرودگاه بین المللی مهرآباد به عنوان پرترافیک‌ترین فرودگاه کشور طی مدت مذکور دو هزار و ۴۰ نشست و برخاست و ۲۴۴ هزار و ۸۰۰ مسافر را اعزام و پذیرش کرده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نخستین دقایق و ساعات سال تحویل از مرکز ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، اولین نشست ممیزی و سنجش سطح خدمات فرودگاهی با حضور سرپرست دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها در ...

    |

    بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور ، امروز (دوشنبه) ۲۸ اسفند با ورود سامانه بارشی به کشور ، استان‌های واقع در نیمه غربی ، سواحل دریای خزر ، استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز و دامنه‌های زاگرس مرکزی ، بارندگی ، رعد و برق ، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ دارند ...

    |

    برنامه‌های مختلف فرهنگی و شاد و مناسبتی برای این بازه زمانی در نظر گرفته شده که در تمامی فرودگاه‌های کشور اجرا خواهد شد . نمایش صامت ، حضور دو عروسک خاطره انگیز ایرانی به نام‌های "حاجی فیروز" و "ننه سرما" و ... از جمله این برنامه های فرهنگی و هنری محسوب می شوند .

    |

    نظرات کاربران