در حال بارگذاری ...
  • تاکید بر تسریع در اجرای پروژه‌های چهارخطه محور ایلام به مهران

    برای رفع موانعی هم چون فیبر نوری ، لوله‌های گاز ، معارضین اجتماعی و ... با پی گیری و مسئولین مربوطه و مردم تعامل خواهد شد تا انشااله بتوانیم در زمان مقرر شاهد بهره‌برداری از بزرگراه ایلام – مهران باشیم .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، در جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با مشاورین طرح و مسئولین شرکت‌های پیمانکار بر برنامه‌ریزی دقیق و تسریع در اجرای پروژه‌های چهارخطه محور ایلام به مهران (محور اربعین) تأکید شد .

    در این جلسه سیدکمال الدین میرجعفریان مدیرکل راه و شهرسازی استان با توجه به اهمیت محور ایلام - مهران به جهت تردد میلیونی ایام اربعین حسینی (ع) بر عزم جدی این اداره کل برای تکمیل این طرح بزرگراهی اشاره کرد و بر برنامه‌ریزی هفتگی مشاوران و پیمانکاران و ارائه گزارش مربوطه تأکید کرد .

    میرجعفریان افزود : با توجه به برنامه‌ریزی پیشرفت کار هر جا که لازم باشد شیفت کاری و تجهیزات و ماشین‌آلات اضافه خواهد شد و برای رفع موانعی هم چون فیبر نوری ، لوله‌های گاز ، معارضین اجتماعی و ... با پی گیری و مسئولین مربوطه و مردم تعامل خواهد شد تا انشااله بتوانیم در زمان مقرر شاهد بهره‌برداری از بزرگراه ایلام – مهران باشیم .




    مطالب مرتبط

    راهسازی قطعه رانشی سال گذشته برای تردد ایام اربعین به صورت موقت زیر بار ترافیک قرار گرفت و تا کنون به علت تردد زیاد محور با توجه به موقعیت جغرافیایی و زیارتی منطقه زیر بار ترافیک قرار داشت ؛ اما برای عملیات تکمیلی آن می‌بایست تردد به صورت موقت در این قسمت به جاده قبلی منتقل ...

    |

    با زیر بار ترافیک قرار گرفتن این تونل تقریباً تمامی مسیر ایلام به مهران چهار خطه شده و یکی از پر حادثه ترین نقاط جاده ای استان حذف می‌شود .

    |

    این طرح هفت کیلومتر مسیر مرکز استان ایلام به شهرستان سیروان را کوتاه می کند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، با پایان عملیات آسفالت چهارخطه خروجی شهر آبدانان به سمت مورموری زیر بارترافیک قرار می گیرد .

    |

    افتتاح کامل تونل کبیرکوه منوط به اجرای سیستم روشنایی و تهویه بوده که نیازمند تأمین اعتبار است و انتظار داریم وزیر کشور در این زمینه پیگیری لازم را در دستور کار قرار دهند تا در سفر آینده رئیس جمهوری به استان شاهد بهره برداری از این پروژه عظیم ملی باشیم .

    |

    نظرات کاربران