در حال بارگذاری ...

گردشگری دریایی ، گردشی جذاب اما ناشناخته

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، گردشگری دریایی مقوله ای است که در دولت دوازدهم نگاه ویژه به آن شده و سازمان بنادر و دریانوردی به دنبال تکمیل و کنار هم چیدن بازیگران دولتی این پازل ناشناخته می باشد . برای فرهنگ سازی و رونق این مبحث ، راه ناهموار و درازی در پیش است چرا که علی رغم پتانسیل بسیار عدم اشراف عموم به این سبک گردشگری و محدودیت های موجود کار را برای متولیان و سرمایه گذاران سخت تر می کند .

 

 

 

 

 

 




مطالب مرتبط

افزایش مهارت قایقران‌ها در سطح نجات غریق در صورت توفیق در عقد تفاهم نامه با فدراسیون نجات غریق و غواصی و تسهیل و سرعت بخشیدن به رسیدگی در مورد تقاضاهای مطروحه در کمیته وجوه اداره شده در بخش مسافری از جمله برنامه‌های تعریف شده است .

|

از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین‌ماه سال جاری ، ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد مسافری و گردشگری دریایی در بنادر شمالی و جنوبی کشور انجام و ۶۸۹ هزار خودرو بین بنادر به ویژه در غرب استان هرمزگان از جمله بنادر چارک ، پل و آفتاب با جزایر قشم و کیش جابجا شد .

|

برای ارتقا ایمنی گردشگری دریایی ، در مبادی ورودی مجتمع بندری امام خمینی (ره) نیز ، با برپایی ستاد استقبال از میهمانان نوروزی ، ارائه بسته‌های فرهنگی نوروزی ، بیش از ۲۸ هزار نفر طی مدت یاد شده از جاذبه‌ها و تأسیسات بندری این بندر بزرگ تجاری کشور بازدید کردند .

|

استان گیلان بیش از ۲۷۰ کیلومتر نوار ساحلی ، مسیرهای تالابی و رودخانه‌های قابل قایقرانی متعددی دارد و همه ساله میزبان هزاران علاقمند به تفریحات آبی است .

|

امیدواریم شرایط جوی اجازه خدمت‌رسانی بیشتر را هموطنان عزیز بدهد . از تمامی هموطنان که خطه زیبای جنوب کشور را برای سفرهای نوروزی انتخاب کرده‌اند ، درخواست می‌کنیم حتما از مبادی و شناورهای مجاز برای سفرهای دریایی و گردشگری دریایی استفاده کنند و به توصیه و هشدارهای ایمنی صادر ...

|

نظرات کاربران