در حال بارگذاری ...
  • آسفالت ۴۵ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان گنبد در سال ۹۷

    شهرستان گنبد دارای ۶۰۰ کیلومتر راه روستایی است که ۴۲۵ کیلومتر آن آسفالت و مابقی شوسه و خاکی است .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از آغاز زیرسازی ، بخش بیس و آسفالت ۴۵ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان گنبدکاووس در سال ۹۷ خبر داد .

    علی‌اکبر شاهینی مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان بیان کرد : برای اجرای این پروژه‌ها نیاز به ۱۸ میلیارد تومان اعتبار است . برای ارتقاء سطح راه‌های شهرستان گنبد ، امسال ۱۲ پروژه پیش‌بینی شده که در صورت تخصیص اعتبارات اجرایی خواهد شد، وی این پروژه‌ها را شامل آسفالت، پخش بیس و زیرسازی در راه‌های روستاهای انور آباد و سر تپه ، حسین‌آباد ، قره ماخر ، اوزین بوقاز ، بیشک تپه ، آراقوئی ، قره کسلخه ، چکر عطا ، اوخی تپه ، عنایت آباد ، مرجان آباد ، عطا بهلکه ، آقچلی سفلی ، حالی آخوند ، کاکا ، داشلی سفلی ، حالی آخوند و قربان قلیچ ملأ ذکر کرد .

    وی همچنین احداث پل عابر پیاده مابین روستای حالی آخوند به سلطانی از شهرستان گنبدکاووس را یکی دیگر از پروژه‌های در دست اقدام این اداره کل عنوان کرد .

    شهرستان گنبد دارای ۶۰۰ کیلومتر راه روستایی است که ۴۲۵ کیلومتر آن آسفالت و مابقی شوسه و خاکی است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان هریس از احداث ۳۵ کیلومتر راه روستایی و آسفالت ریزی آن در سال ۱۴۰۲ خبر داد ...

    |

    ۸۵.۵ کیلومتر راه روستایی در سال ۱۴۰۲ آسفالت و ۱۵۸.۷ کیلومتر روکش آسفالت شدکه پیش بینی می شود در سال جدید نیز طول بیشتری از راه‌ها برای تردد آسفالت و آماده بهره‌برداری شود .

    |

    استان کرمان ۹۰ درصد سهم اعتبارات استانی از مصوبات سفر رییس جمهور را تامین و به وظایف خود برای تامین منابع مالی پروژه ها عمل کرده اما ۳۰ درصد اعتبارات کشوری تامین شده و پیگیر جذب مابقی آن هستیم تا پروژه های مصوبه سفر رییس جمهور با جذب بودجه بیشتری تکمیل شود . این استان با وجود ...

    |

    ۲۴ نقطه مصوب از نقاط حادثه‌خیز استان در سال ۱۴۰۱ ابلاغ شده بود که طبق تعهد سازمان راهداری ۱۰ نقطه باید تا شهریور سال ۱۴۰۳ به صورت کامل برطرف شود که با تلاش‌های شبانه روزی راهداران آذربایجان غربی حذف ۱۲ نقطه حادثه‌خیز تاکنون محقق شده است .

    |

    در شهرستان فومن حدود سه هزار و ۱۷۰ میلیون ریال پروژه در بخش‌های مختلف مورد بهره برداری قرار گرفت که از آن جمله می‌توان به روکش آسفالت ، تعویض سیم‌های مسی فرسوده با کابل های خودنگهدار برق ، راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی اشاره کرد . همچنین از سه دهنه پل در حال احداث شهرستان ...

    |

    نظرات کاربران