در حال بارگذاری ...
  • لزوم ایمن‌سازی کلیه محورهای فرعی و روستایی استان همدان

    در برخی از محورهای استان ، تیرهای برق در حریم راه‌ها نصب شده که لازم است با رایزنی با شرکت توزیع نیروی برق نسبت به جابه‌جایی و صدور مجوز اقدام شود .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، معاون راهداری استان همدان بر ضرورت توجه و اولویت‌بخشی به نقاط حادثه‌خیز در محورهای فرعی و روستایی استان تأکید کرد .

    حمید پرورشی‌خرم در جمع روسای ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان‌های استان همدان با تأکید بر ارتقای راه‌های فرعی و روستایی استان اظهار کرد : برنامه‌ریزی لازم برای ارتقای راه‌های فرعی و روستایی استان در دستور کار قرار گرفته و این برنامه از اولویت‌های این اداره کل محسوب می‌شود .

    وی با اشاره به اینکه عمده تصادفات استان همدان واژگونی خودرو و خروج از جاده است ، افزود : کاهش تصادفات در محورهای فرعی و روستایی این استان نیز نیازمند توجه جدی است .

    پرورشی خرم بر ایمن‌سازی کلیه محورهای فرعی و روستایی استان تأکید و تصریح کرد : لازم است با ایجاد پارکینگ در محورهای فرعی و روستایی پلیس‌راه نیز در این محورها مستقر شود .

    معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان ، بررسی نقاط حادثه‌خیز و نوع تصادفات در محورهای استان را از دیگر اولویت‌های پیش رو این اداره عنوان کرد و گفت : از این پس هر ماه نشست‌های کارشناسانه پیرامون بررسی و تحلیل مسائل ایمنی در ادارات راهداری شهرستان‌ها برگزار و موارد بررسی می‌شود .

    پرورشی‌خرم ، ایمنی جاده‌ها را مقوله‌ای مهم بیان کرد و گفت : در برخی از محورهای استان ، تیرهای برق در حریم راه‌ها نصب شده که لازم است با رایزنی با شرکت توزیع نیروی برق نسبت به جابه‌جایی و صدور مجوز اقدام شود .

    این مسئول همچنین از روسای ادارات خواست ، پروژه‌های راهداری استان را با اثربخشی و حساسیت بیشتری دنبال کنند .

    بررسی رفع عیوب ، کمبود و نقص‌های احتمالی موجود در محورهای شریانی مطابق با دستورالعمل‌های ارسالی از سوی سازمان و تأکید بر تعمیر و تجهیز ماشین‌آلات و تعمیرات ابنیه فنی و نگهداری راه‌ها از دیگر مباحث عنوان شده در این نشست بود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، بهسازی ، ساخت و اهدای زمین رایگان از محل خودیاری اهالی ، بنیاد علوی ، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و مشارکت خیرین ...

    |

    در حال حاضر تعداد ۴۳۵ هزار دستگاه ناوگان باری دارای مجوز با میانگین عمر ۱۸/۷ سال و ۵۵۵ هزار راننده در حال خدمت‌رسانی در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا می‌باشند .

    |

    مبلغ پیمان پروژه «احداث باند دوم اصفهان - اردستان و کمربندی کمشچه» ۱۵۰ میلیارد ریال بوده و تاکنون ۱۵۴ میلیارد ریال برای اجرا هزینه شده‌ است همچنین برای اتمام پروژه به مبلغ یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است .

    |

    ۸۵.۵ کیلومتر راه روستایی در سال ۱۴۰۲ آسفالت و ۱۵۸.۷ کیلومتر روکش آسفالت شدکه پیش بینی می شود در سال جدید نیز طول بیشتری از راه‌ها برای تردد آسفالت و آماده بهره‌برداری شود .

    |

    در سال‌های اخیر مجموعه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تلاش‌های گسترده‌ای را در حوزه احداث راه‌های روستایی ، حفظ زیرساخت‌های راه ، اصلاح رویه راه‌ها ، حمل‌ونقل کالا و مسافر به کار گرفته است تا بهترین خدمات را به مردم ارائه کند .

    |

    نظرات کاربران