در حال بارگذاری ...
  • انجام روکش آسفالت ۳۹ کیلومتر از راه‌های شهرستان بهار در سال ۹۶

    در سال گذشته لکه‌گیری راه‌های آسفالته به میزان ۳۳ هزار و ۵۸۰ مترمربع ، تنظیم قنوها با گریدر به میزان ۱۱۰۰ کیلومتر ، ۷۹۷ کیلومتر رگلاژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته ، ۳۵ کیلومتر رگلاژ راه‌های شنی و ۲۵ کیلومتر آسفالت رگلاژی انجام شده است .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بهار از ۹۵ هزار و ۶۵۰ نفر ساعت گشت راهداری طی سال گذشته در این شهرستان خبر داد .

    محمد آقامحمدی در گفتگویی اظهار کرد : این گشت‌ها در محورهای شریانی ، اصلی و فرعی و روستایی انجام شده است . در سال گذشته ۳۳ هزار و ۶۴۰ نفر ساعت از همکاران راهداری در راهدارخانه‌های این شهرستان برای عملیات برف‌روبی مستقر شدند .

    آقامحمدی از روکش ۳۹ کیلومتر از راه‌های شریانی ، اصلی و روستایی این شهرستان در سال ۹۶ خبر داد و گفت : همچنین در این مدت ۲۹ کیلومتر از راه‌های آسفالته این شهرستان شانه‌سازی شده است .

    وی با تأکید بر اینکه در سطح جاده‌های شهرستان بهار اقدامات بسیار مؤثری در زمینه ایمن‌سازی راه‌ها به منظور ایجاد بستر مناسب ، تردد و کاهش تلفات و حوادث جاده‌ای انجام شده است ، یادآور شد : در سال گذشته لکه‌گیری راه‌های آسفالته به میزان ۳۳ هزار و ۵۸۰ مترمربع ، تنظیم قنوها با گریدر به میزان ۱۱۰۰ کیلومتر ، ۷۹۷ کیلومتر رگلاژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته ، ۳۵ کیلومتر رگلاژ راه‌های شنی و ۲۵ کیلومتر آسفالت رگلاژی انجام شده است .

    رئیس اداره راهداری بهار از پاک‌سازی شانه و حریم راه از نخاله و زباله به میزان ۲ هزار و ۲۲۴ کیلومتر خبر داد و گفت : آسفالت شانه راه‌ها به میزان ۸ و نیم کیلومتر ، موج تراشی سطوح آسفالته به میزان ۶ هزار و ۳۰ مترمربع ، احداث و تعریض پل‌ها ۱۶ دستگاه، ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع ترانشه‌برداری، ۱۰ دستگاه احداث زیرگذر ، ۷۵ کیلومتر درزگیری در راه‌های آسفالته و ۲ هزار و ۸۵۰ مترمکعب اصلاح شیب شیروانی در سال ۹۶ انجام شده است .

    این مسئول در ادامه تعمیر و مرمت و نگهداری پل‌های کوچک ، اصلاح پیچ‌های خطرناک ، اصلاح تقاطع‌ها ، احداث دوربرگردان و پارکینگ ، زه کشی و دریواسیون پل‌ها ، تهیه و انبار کردن نمک ، عملیات نمک‌پاشی و عملیات برف‌روبی در سطح راه‌ها ، اصلاح قیرزدگی در راه‌های آسفالته ، ریزش برداری ، تعمیر و مرمت ساختمان‌های راهداری ، پاک‌سازی سطح راه از لاشه حیوانات و حمل مصالح برای عملیات راهداری را از دیگر اقدامات اجرایی این اداره در سال ۹۶ برشمرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نمین گفت : حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر مسافر در یک‌ ماهه گذشته از شهرستان نمین ...

    |

    پس از بارندگی‌های اخیر با تلاش نیروهای راهداری ریزش برداری در محورهای جنوب استان انجام و از انسداد محور جلوگیری به عمل آمده است .

    |

    فرهنگ سازی و آموزش نکات ایمنی در سفرها برای مسافران نوروزی با اجرای پویش چشم به راهیم و ایجاد ایستگاه در مجتمع خدمات رفاهی آناهیتا در ورودی استان (سه راهی نهاوند) برای استراحت و آموزش نکات ایمنی با اجرایی برنامه های متنوع فرهنگی انجام شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پارس آباد گفت : حدود ۱۱۲ هزار نفر مسافر در ۱۱ ماهه گذشته از شهرستان پارس آباد ...

    |

    در شرایط کنونی و با توجه به بالا بودن میزان تقاضا ، در صورتی که بالغ بر ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوسی که بر اساس قانون منع تغییر وضعیت مرتکب تخلف شده‌اند ، به حالت قبلی در تعداد صندلی‌های فعال بازگردند ، ظرفیت ۴ تا ۵ درصدی در افزایش تعداد صندلی در این حوزه احیاء می‌شود .

    |

    نظرات کاربران