در حال بارگذاری ...
  • بازدید سرمایه گذاران چینی از فعالیت های دریایی و بندری در بندر بوشهر

    مجتمع بندری نگین یکی از بخش های قابل توجه در توسعه بندر بوشهر به شمار میرود که میتوان آنرا بعنوان یک فرصت مناسب جهت سرمایه گذاری عنوان کرد .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، سرمایه گذاران چینی به همراه هیاتی از بندر بوشهر بازدید کردند .

    محمد شکیبی نسب معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در ابتدای این بازدید ضمن خیر مقدم به بازدید کنندگان ، به تشریح برنامه های این اداره کل و اقدامات انجام شده در مجتمع بندری نگین پرداخت .

    محمد شکیبی نسب افزود : بندر بوشهر یکی از بنادر با قدمت در عرصه تجارت و دریانوردی و دومین بندر کانتینری کشور می باشد که به واسطه ایجاد زیرساخت های مناسب از گذشته تاکنون ، آماده هرگونه سرمایه گذاری است .

    وی ضمن اشاره به حضور سرمایه گذارن بخش خصوصی در مجتمع بندری نگین ، تاکید کرد : مجتمع بندری نگین یکی از بخش های قابل توجه در توسعه بندر بوشهر به شمار می رود که می توان آن را به عنوان یک فرصت مناسب جهت سرمایه گذاری عنوان کرد .

    گفتنی است ، در ادامه هیات بازدیدکننده با حضور در محوطه عملیاتی بندر بوشهر ، از نزدیک از کانال دسترسی بندر بوشهر و فعالیت های دریایی و بندری بازدید کردند .




    مطالب مرتبط

    عامل اصلی در ترافیک ایجاد شده فعال شدن مجتمع بندری نگین در ترانزیت مشتقات نفتی است که با هدف رونق بندر بوشهر از ماه گذشته عملیاتی شده است .

    |

    مساحت اراضی بندر بوشهر اکنون ۵۷ هکتار است که با هدف رفع محدودیت مکانی برای فعالیت سرمایه گذاران از سنوات گذشته توسعه بندر بوشهر در مجتمع بندری نگین پیش بینی شده است . در این زمینه اقدام‌های ارزشمندی برای تامین زیرساخت های مجتمع بندری نگین و ورود بخش خصوصی به این مجتمع انجام ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ در جریان بازدید معاونان سازمان‌ ملی بهره وری و سازمان بنادر از بنادر بوشهر ، پیشرفت فیزیکی جاده دسترسی مجتمع بندری ...

    |

    خروج بیش از ۹۱ درصد کالاهای متروکه رسوبی سنواتی ، خروج تمامی کالا و کانتینر خطرناک متروکه رسوبی سنواتی و پیگیری جهت تعیین تکلیف و خروج سایر کالاهای متروکه از طریق برگزار جلسات مستمر با نهادهای نظارتی و امنیتی از دیگر اقدامات مهم صورت پذیرفته است .

    |

    امید است با اجرای این تفاهمنامه شاهد افزایش عملکرد و رونق بیش از پیش بندر بوشهر باشیم . شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا از نخستین شرکت هایی است که با احداث اسکله ۳۰۰ متری در مجتمع بندری نگین ورود داشته و پیشران در ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به این مجتمع محسوب می‌شود .

    |

    نظرات کاربران