در حال بارگذاری ...

جابجایی بیش از ۲۵۷ هزار مسافر در شهرستان نهاوند طی سال ۹۶

سال گذشته به منظور افزایش سطح خدمات به مسافران ، سن ناوگان اتوبوسی با ورود ۱۰ دستگاه اتوبوس مدل سال ۹۶ با امکانات بسیار مناسب کاهش یافت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نهاوند گفت : یک میلیون و هشتصد هزار تن انواع محمولات پارسال از شهرستان نهاوند به سایر مناطق مختلف کشور ارسال شده است .

محمدموسی مؤمنی اظهار کرد : از این میزان یک میلیون تن انواع محمولات کارخانه سیمان و بقیه محصولات کشاورزی شامل چغندرقند ، گندم ، ذرت و تره‌بار بوده است .

مؤمنی ، کنترل و نظارت بر عملکرد ناوگان حمل‌ونقل کالا و جلوگیری از فرار بار با همکاری پلیس‌راه نهاوند را از جمله اقدامات انجام شده در حوزه بار عنوان کرد و گفت : در همین راستا همچنین برگ جریمه اضافه تناژ برای رانندگان متخلف صادر شد .

وی ، استقرار ۸ کانکس در محل پارکینگ کارخانه سیمان به‌منظور استقرار شرکت‌های حمل‌ونقل فعال در حوزه حمل سیمان برای ارائه خدمات مطلوب به رانندگان را از جمله اقدامات انجام شده در سال گذشته عنوان کرد و افزود : نصب یک عدد دوربین پلاک خوان نیز برای ثبت ورود کامیون‌ها به داخل پارکینگ کارخانه سیمان و صدور برگ نوبت به شکل مکانیزه به منظور افزایش سطح خدمات به رانندگان و کاهش تنش از دیگر اقدامات در حوزه کالا بوده است .

رئیس راهداری نهاوند در ادامه از جابجایی ۲۵۷ هزار و ۵۵۶ نفر مسافر در سال ۹۶ در این شهرستان خبر داد و گفت : سال گذشته همچنین ۳۶ هزار و ۳۹۵ سفر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی این شهرستان انجام شد . همچنین سال گذشته به منظور افزایش سطح خدمات به مسافران ، سن ناوگان اتوبوسی با ورود ۱۰ دستگاه اتوبوس مدل سال ۹۶ با امکانات بسیار مناسب کاهش یافت .

وی ، نظارت بر عملکرد مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نظارت بر عملکرد مجتمع‌های خدماتی - رفاهی واقع در محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران و رانندگان را از جمله برنامه‌های اجرایی این اداره در حوزه کالا و مسافر بیان کرد .

گفتنی است ، در شهرستان نهاوند ۱۷ شرکت حمل‌ونقل شامل ۲ شرکت اتوبوسی ، یک شرکت مینی‌بوسی ، یک شرکت سواری عمومی و ۱۳ شرکت حمل‌ونقل کالا مشغول به فعالیت است .




مطالب مرتبط

هم‌اینک در حوزه شمال سیستان‌ و بلوچستان ۶۴ شرکت حمل‌ونقل ، ۳ پایانه مسافری ، ۹۷۳ ناوگان اتوبوسی و ۲ هزار و ۴۳۵ راننده مسافری فعال در حال ارائه خدمات به مسافرین محترم هستند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در بازه زمانی ده روزه از اجرای طرح سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۳ ، میزان تعداد تردد مسافر در پایانه‌های مرزی کشور از ۴۶۵ هزار نفر ...

|

ظرفیت پیشبینی شده در ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافر به طور کامل برای خدمت رسانی به مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ آماده هستند .

|

با توجه به افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان بخصوص در ایام طرح نوروزی ، از طریق ایجاد غرفه ها ، استراحتگاه‌ها و مجتمع های خدمات بین راهی، برای اجرای کمپین ۳۰-۶۰ و انتقال مفاهیم ایمنی به مسافران در جهت حفظ سلامت و پیشگیری از حوادث جاده‌ای اقدام می شود .

|

در حال حاضر ۳ پایانه عمومی حمل‌ونقل کالا در استان فعال است . ۸۳ شرکت حمل و نقل کالا ۵۹۷۳ دستگاه ناوگان باری و ۱۰ هزار ۲۴۸ راننده در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند .

|

نظرات کاربران