در حال بارگذاری ...

انجام عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی بهاره در محورهای شهرستان دماوند

خوشبختانه با انجام عملیات به موقع توسط عوامل راهداری جهت برفروبی و نمک‌پاشی سطح جاده‌ها ، خودروها بدون مشکل و هیچ‌گونه انسداد مسیری از محورهای شهرستان دماوند تردد داشته‌اند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند از انجام عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی در جاده‌های این شهرستان خبر داد .

شورش احمدی خطیر با بیان اینکه اولین برف سال ۹۷ در فصل بهار در شهرستان دماوند بارید ، اظهار کرد : بارش برف در اواخر ماه فروردین در شهرستان دماوند طی سال‌های اخیر کم‌سابقه بوده‌است . با این وجود براساس پیش‌بینی‌های انجام شده و اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی ، راهداران با آمادگی کامل در جاده‌ها ، به انجام عملیات برف‌روبی و نمک پاشی در سطح محورهای حوزه استحفاظی شهرستان دماوند اقدام کردند .

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دماوند با بیان اینکه بارش برف در این موقع از سال موجب غافلگیری بسیاری از رانندگان و هموطنان عزیز شده بود ، تصریح کرد : خوشبختانه با انجام عملیات به موقع توسط عوامل راهداری جهت برفروبی و نمک‌پاشی سطح جاده‌ها ، خودروها بدون مشکل و هیچ‌گونه انسداد مسیری از محورهای شهرستان دماوند تردد داشته‌اند .

وی در پایان ضمن آرزوی سلامتی و سفری ایمن برای هموطنان عزیز ، به سامانه اطلاع رسانی راه‌ها اشاره کرد و گفت : امیدواریم هموطنان عزیز ضمن در نظر گرفتن تمام نکات ایمنی مورد اشاره از سوی سازمان راهداری و پلیس راه ، قبل از شروع مسافرت‌های خود ، از سامانه‌های خبری ۱۴۱ شامل تماس تلفنی با شماره ۱۴۱ ، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ با ارسال نام شهر مبدا و مقصد یا کد مخابراتی قدیم شهرهای مبدا و مقصد ، وب سایت ۱۴۱ و نرم‌افزار کاربردی تلفن همراه ۱۴۱ وضعیت جاده‌ای و آب و هوایی مسیر مورد نظر خود را استعلام کنند تا با اطمینان خاطر بیشتری به سفر خود ادامه دهند .




مطالب مرتبط

روزانه بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس از پایانه‌های مسافربری شهر تهران به مقاصد مختلف خارج می‌شوند و علاوه بر اختصاص ۱۰ درصد ظرفیت اتوبوس‌ها برای خرید حضوری بلیت در پایانه‌ها ، شرایط تهیه ۹۰ درصدی بلیت از طریق سکوهای اینترنتی فراهم است .

|

میانگین پراکنش مجتمع‌های خدماتی رفاهی در سطح جاده‌ها به گونه‌ای است که به طور میانگین در هر ۸۵ کیلومتر شبکه راه‌ها ، یک مجتمع خدماتی رفاهی به خدمت‌رسانی می‌پردازد .

|

مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است . مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است .

|

یکی از اصلی‌ترین موضوعات در سهم جاده در میزان تصادفات ، نقاط پرحادثه است که در آخرین جلسه‌ای که با پلیس داشتیم ۸۸۷ نقطه حادثه خیز شناسایی شد و قرار بر این بود که سال ۱۴۰۲ حدود ۴۰۰ نقطه را مرتفع کنیم و مابقی تا پایان دولت رفع خواهد شد .

|

با توجه به شرایط آب و هوایی و تراکم در سطح محورهای مواصلاتی کشور در ایام نوروز ، انتظار می‌رود رانندگان وسایل نقلیه سنگین در صورت ضرورت توقف در حاشیه راه‌ها، نسبت به رعایت مسائل ایمنی و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اهتمام ورزند .

|

نظرات کاربران