در حال بارگذاری ...

اتمام پروژه توسعه پایانه مرزی بیله‌سوار تا خرداد ماه

به غیر از ساختمان راه و ترابری سابق اردبیل که پیمانکار آن با انتشار آگهی به زودی انتخاب می‌شود پیمانکار راهدارخانه سرعین ، گرمی ، نمین و ساختمان مشگین‌شهر انتخاب شده و عملیات احداث آن‌ها به زودی آغاز می‌شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راهداری استان اردبیل از احداث ۵ ساختمان جدید به همت راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خبر داد .

علی رحمتی به توسعه پایانه مرزی بیله‌سوار اشاره کرد و گفت : ما قبلاً در چهار هکتار ، ساختمان و تأسیسات مناسبی را در پایانه مرزی بیله‌سوار افتتاح کردیم و توسعه این مجموعه در چهار هکتار دیگر در حال انجام است که در مجموع با تأمین اعتبار از طریق سازمان مرکزی و پرداخت ۱۵ میلیارد تومان به پیمانکار تا خردادماه این مجموعه تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید .

رحمتی پیشرفت این پروژه را ۹۸ درصد اعلام کرد و افزود : ما تمامی بدهی پیمانکار را پرداخت کردیم و ساختمان آبرومندی را با تمامی امکانات و تجهیزات در پایانه مرزی بیله‌سوار افتتاح و به بهره‌برداری خواهیم رساند .

وی از در حال احداث بودن راهدارخانه بودالالو و پنج ساختمان جدید به همت راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خبر داد و گفت : به غیر از ساختمان راه و ترابری سابق اردبیل که پیمانکار آن با انتشار آگهی به زودی انتخاب می‌شود پیمانکار راهدارخانه سرعین ، گرمی ، نمین و ساختمان مشگین‌شهر انتخاب شده و عملیات احداث آن‌ها به زودی آغاز می‌شود .

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل به نصب ۲۴ دستگاه ثبت تخلفات سرعت در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی اشاره و تصریح کرد : ما همچنان در حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کارهای خوبی را دنبال می‌کنیم به طوری که تحولات اساسی در حوزه روکش آسفالت ، خط‌کشی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی و عملیات تعمیر و نگهداری انجام می‌شود .

رحمتی اولویت اول را تأمین اعتبار برای خط‌کشی و نگهداری راه‌های شریانی اعلام و بیان کرد : امیدواریم با کمک فرمانداران و تأمین و تخصیص اعتبارات استانی بتوانیم در بخش خط‌کشی ، ترمیم و نگهداری و توسعه راه‌ها فعالیت‌های خوبی را شاهد باشیم . به ازای هر کیلومتر آسفالت به عرض ۵.۵ متر ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است که در تأمین این اعتبار هنگفت باید فرمانداری‌ها و شورای برنامه‌ریزی استان و شهرستان‌ها کمک‌کار ما باشند .

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل همچنین به تعدیل ۶۲ نفر نیرو در حوزه راهداری به دلیل پایان فصل کاری اشاره کرد و افزود : باید توجه کنیم که کار ما در حوزه راهداری محدود به فصل زمستان نیست بلکه ما در سایر فصول به نیروهای توانمند در شستشوی تابلوها ، روشنایی معابر ، خط‌کشی ، نگهداری و تعمیر جاده‌ها نیاز داریم و به هیچ وجه تأمین اوراق و پرداخت آن دردی از ما را دوا نمی‌کند بلکه با تأمین منابع اعتباری نقدی می‌توان در این بخش فعالیت‌های خوبی را انجام داد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی گفت : با رفع مشکل قیر ، احداث و تکمیل پروژه‌های حوزه راهداری سرعت می‌گیرد و امیدواریم در مدت باقیمانده ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در بازه زمانی ده روزه از اجرای طرح سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۳ ، میزان تعداد تردد مسافر در پایانه‌های مرزی کشور از ۴۶۵ هزار نفر ...

|

ظرفیت پیشبینی شده در ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافر به طور کامل برای خدمت رسانی به مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ آماده هستند .

|

با توجه به افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان بخصوص در ایام طرح نوروزی ، از طریق ایجاد غرفه ها ، استراحتگاه‌ها و مجتمع های خدمات بین راهی، برای اجرای کمپین ۳۰-۶۰ و انتقال مفاهیم ایمنی به مسافران در جهت حفظ سلامت و پیشگیری از حوادث جاده‌ای اقدام می شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، طی مراسمی سند نشست همکاری‌های مشترک حمل ونقل بین‌المللی جاده‌ای میان دو کشور جمهوری اسلامی ایران و حکومت سرپرست ...

|

نظرات کاربران