در حال بارگذاری ...
  • راه اندازی درگاه ثبت و پذیرش درخواست‌ سفر گروهی در سایت رجا

    بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و به منظور دسترسی هموطنان گرامی به همه قطارهای رجا ، ارائه تخفیف در بلیت برخی از قطارهای این شرکت که از ۱۶ فروردین ماه سال جاری آغاز شده بود ، تا پایان خردادماه ادامه دارد .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، به منظور دسترسی مطلوب هم‌وطنان به ویژه سازمان‌ها ، نهادها ، دانشگاه‌ها ، هیأت‌های مذهبی و ... به بلیت گروهی قطار ، درگاه اینترنتی ثبت و پذیرش درخواست‌های سفر گروهی در صفحه اصلی سایت رجا راه اندازی شد .

    علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از مزایای این طرح و دریافت بلیت گروهی قطارهای این شرکت می‌توانند با مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir ، درخواست خود را ثبت و نسبت به تهیه بلیت‌های گروهی اقدام کنند .

    شرکت رجا هم‌چنین از هموطنان گرامی درخواست کرد با استفاده از تخفیفات ارائه شده در قطارهای گوناگون این شرکت ، از خدمات رجا در سفرهای ریلی بهره‌مند شوند .

    بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و به منظور دسترسی هموطنان گرامی به همه قطارهای رجا ، ارائه تخفیف در بلیت برخی از قطارهای این شرکت که از ۱۶ فروردین ماه سال جاری آغاز شده بود ، تا پایان خردادماه ادامه دارد .

    تخفیفات ارائه شده از سوی شرکت رجا در مسیرهای رفت و برگشت برای تاریخ‌های مختلف ایام مذکور ، تا ۳۰ درصد می‌باشد .

    عرضه‌ی بلیت قطارهای رجا از طریق کلیه کانال‌های فروش مانند آژانس‌های فروش ، وبسایت شرکت رجا و سامانه ۱۵۳۹ صورت میپذیرد .

    شرکت رجا به منظور آگاهی هم‌وطنان گرامی از آخرین تخفیفات اعمال شده برای سفر با قطارهای این شرکت ، سامانه اطلاع رسانی "سفر ارزان" را بر روی شبکه تلگرامی به نشانی @safararzan1539 ایجاد کرده تا متقاضیان سفر با قطارهای رجا بتوانند از این تسهیلات برخوردار شده و از قطارهای گوناگون برای سفر استفاده کنند .

    هم‌وطنان گرامی برای آگاهی از برنامه حرکت قطارها ، بهای بلیت ، نشانی مراکز مجاز فروش و ... می توانند به صورت شبانه روزی از اقصی نقاط کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن ١٥٣٩ تماس بگیرند .




    مطالب مرتبط

    تبیین لزوم رعایت موازین اسلامی از سوی مأموران مؤظف قطارها و مسافران محترم ، برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای مأموران مؤظف ، تحویل البسه و کفش سازمانی به کلیه مأموران قطارها جهت آمادگی بیشتر برای ایام پیک نوروز ، طراحی و دوخت لباس جدید برای مهمانداران قطارهای پنج ستاره ...

    |

    بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

    |

    اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

    |

    هم اکنون ۵۷ درصد قطارهای برون شهری ما از مشهد یا به مشهد است برای همین راه آهن با افتخار خود را خادم زائران امام رضا می داند و از این رو باید از ابتدای سفر تا انتها به طوری اکرام مسافرین صورت بگیرد که هر کدام از مسافران ، به سفیران حمل و نقل ریلی تبدیل شوند .

    |

    امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال ، از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش‌ها را نیز به سایر قطارها اضافه کنیم .

    |

    نظرات کاربران