در حال بارگذاری ...

انجام عملیات تیغ‌زنی و تسطیح راه‌های روستایی شهرستان تربت‌جام

پروژه‌های صورت گرفته برای یک مرحله هزینه‌ای بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را در برداشته است که این طرح در ۳ نوبت از ابتدای سال در تمامی محورهای فوق اجرا شده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تربت‌جام از انجام عملیات تیغ‌زنی و تسطیح و رفع آب بردگی‌ها در راه‌های روستایی این شهرستان خبر داد .

جواد نژادی پور با بیان اینکه این اقدامات با رویکرد حفظ و نگهداری و تسهیل در رفت‌وآمد اهالی منطقه صورت می‌گیرد ، گفت : ۵ دستگاه گریدر جهت تسطیح و تیغ‌زنی و ۴ دستگاه لودر برای لایروبی و اصلاح آب بردگی‌های اخیر و ۸ دستگاه کامیون نیز جهت بارریزی راه ارتباطی روستاهای شهرستان به طول ۲۱۸ کیلومتر انجام شده است .

وی محورهای روستای باغکشمیر – چمه گل – حاجی آباد - کالسرخ – میخک - رحیم آباد - چشمه زرد - چشمه آزاد - کاریزک - درازاب - کاریزک یعقوب خانی - درخت توت – شوراب - گلارچه - شهوه علیا - شهوه سفلی – توت صفر – لشکران - کاریزنو - کاریزک حاجی پسند - هرکاره - انجیر-پده جان مراد- استای - از توابع منطقه صالح‌آباد و راه ارتباطی روستاهای نوای گنده خالو – کلاته سفید – بیدستان – قزغاوه – زوادر – باغ نو – کاریزان – کلاته آقا محمد – چشمه جوهر – بشیرآباد – کلاته چنگ آباد – فیروزه کوه – بوته گز - گوربند – کوشکک – باغک - سنگ آتش - تعز بالا و پایین – قلعه سرخ – یکه پسته – دوسنگه – بیدک – تخک و کمرچه علیا و سفلی را از جمله روستاهای مورد اشاره نام برد .

نژادی پور افزود : انجام عملیات تیغ‌زنی و مناسب‌سازی راه‌های روستایی در فصول مشخص در اولویت کاری این اداره است . پروژه‌های صورت گرفته برای یک مرحله هزینه‌ای بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را در برداشته است که این طرح در ۳ نوبت از ابتدای سال در تمامی محورهای فوق اجرا شده است .




مطالب مرتبط

امروزه یکی از شیوه‌های شناسایی وقایع جاده‌ای ، با استفاده از سامانه‌های تصویری و نتایج بر خط این سامانه‌ها است . در همین راستا طی ۹ ماه گذشته در سراسر استان یزد تعداد ۴۴ سامانه مختلف نصب شده است .

|

مبلغ قراردادهای ۹ ماه ابتدایی سال گذشته ۳۴۱ میلیارد تومان بوده است که در بازه زمانی مشابه سال ۱۴۰۲ با رشد سه و نیم برابری به هزار و ۱۷۵ میلیارد تومان رسیده است .

|

به لطف خدا طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا پایان سال جاری تغییرات ملموس بخش های ساختمانی و تاسیساتی پایانه بار یزد را شاهد خواهیم بود که گامی بلند در جهت خدمت‌رسانی بهتر به همه فعالان در این بخش ، محسوب می‌شود .

|

در چند سال گذشته که ساخت و نگهداری راه های روستایی به این سازمان محول شده ، تلاش گسترده‌ای در راستای ارتقاء و توسعه راه‌های روستایی انجام شده و حاصل آن ضریب برخورداری استان کرمانشاه در حوزه راه‌های روستایی با ۸۸ درصد است که چهار درصد بالاتر از میانگین کشوری است و این خود ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در بازه زمانی ده روزه از اجرای طرح سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۳ ، میزان تعداد تردد مسافر در پایانه‌های مرزی کشور از ۴۶۵ هزار نفر ...

|

نظرات کاربران