در حال بارگذاری ...

آمادگی راهداران استان زنجان با بارش پراکنده برف

سامانه جامع ۱۴۱ شامل تلفن گویای ۱۴۱ ، اپ ۱۴۱ ، پایگاه اطلاع‌رسانی www.۱۴۱.ir و سامانه ۱۰۰۰۱۴۱ به صورت شبانه‌روز با ارائه آخرین وضعیت راه‌های کشور برای انجام سفرهای ایمن ، مطمئن و با آرامش در خدمت هموطنان است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت : راهداران استان زنجان برای هرگونه شرایط جوی آماده هستند .

ایرج دست‌نشان به اشاره به بارش نعمت الهی در روزهای بهاری افزود : در حال حاضر شاهد بارش پراکنده برف در آزادراه و ترانزیت زنجان - قزوین حدفاصل کیلومتر ۴۰ تا ۷۰ و ابهر - خدابنده ، همچنین بارش خفیف برف همراه با مه و کولاک موضعی در برخی مقاطع از جمله زنجان - طارم ، زنجان - تهم - چورزق هستیم .

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان ضمن تأکید بر اینکه تردد در برخی مقاطع از محورهای فوق‌الذکر با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است ، تصریح کرد : بر اساس مشاهدات دوربین‌های نظارت تصویری و بازدیدهای راهداران از محورهای مختلف استان زنجان تردد در کلیه محورهای اصلی و فرعی استان با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه در جریان است و جهت تردد ایمن ، همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی در کلیه جاده‌های استان الزامی می‌باشد و خواهشمند است از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی و روستایی خودداری فرمائید .

دست‌نشان یادآور شد : سامانه جامع ۱۴۱ شامل تلفن گویای ۱۴۱ ، اپ ۱۴۱ ، پایگاه اطلاع‌رسانی www.۱۴۱.ir و سامانه ۱۰۰۰۱۴۱ به صورت شبانه‌روز با ارائه آخرین وضعیت راه‌های کشور برای انجام سفرهای ایمن ، مطمئن و با آرامش در خدمت هموطنان است .




مطالب مرتبط

در شرایط کنونی و با توجه به بالا بودن میزان تقاضا ، در صورتی که بالغ بر ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوسی که بر اساس قانون منع تغییر وضعیت مرتکب تخلف شده‌اند ، به حالت قبلی در تعداد صندلی‌های فعال بازگردند ، ظرفیت ۴ تا ۵ درصدی در افزایش تعداد صندلی در این حوزه احیاء می‌شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سالانه ۱۳۰ میلیون مسافر در سطح جاده‌های کشور و از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا می‌شوند .

|

افق احداث راه‌های روستایی طی امسال ۲۷۵۰ کیلومتر است که تاکنون قریب به ۲۶۰۰ کیلومتر آن احداث شده و با حل مشکل تأمین قیر ، امید است تا سه هزار کیلومتر افزایش یابد .

|

نظرات کاربران