در حال بارگذاری ...

ارائه تخفیفات شرکت رجا به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان

شایان ذکر است از چندی پیش تسهیلات خرید بلیت گروهی از طریق سایت شرکت رجا نیز فراهم شده که متقاضیان بلیت گروهی می توانند از این طریق بلیت قطار خود را تهیه کنند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، در تداوم ارائه‌‌ی تسهیلات و تخفیفات شرکت حمل و نقل ریلی رجا به هم‌وطنان گرامی ، این شرکت به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) تسهیلات خاص سفر در نظر گرفته است .

این تسهیلات با نام طرح «میلاد» و با رویکرد تخفیف در قیمت بلیت به مسافران با نام‌های «مهدی» و «حجت» ارائه می‌شود .

براساس این طرح به مسافران با نام‌های «مهدی» و «حجت» که تاریخ حرکت ۱۲ اردیبهشت ماه (بدون محدودیت در تاریخ خرید بلیت) ، بلیت خریداری نمایند ۳۰ درصد تخفیف اعطا می‌شود .

اعمال این تخفیفات با خرید از هر یک از کانال‌های فروش شرکت رجا (آژانس‌های فروش ، وبسایت رجا و سامانه ۱۵۳۹) بدون نیاز به هیچ‌گونه مراحل اداری و تنها با درج اطلاعات کد ملی و تاریخ تولد در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر صورت می پذیرد .

شرکت رجا به منظور آگاهی هم‌وطنان گرامی از آخرین تخفیفات اعمال شده برای سفر با قطارهای این شرکت ، سامانه اطلاع رسانی «سفر ارزان» را بر روی شبکه تلگرامی به نشانی @safararzan1539 ایجاد کرده تا متقاضیان سفر با قطارهای رجا بتوانند از این تسهیلات برخوردار شده و از قطارهای گوناگون برای سفر استفاده کنند .

هم‌وطنان گرامی برای آگاهی از برنامه حرکت قطارها ، بهای بلیت ، نشانی مراکز مجاز فروش و ... می توانند به صورت شبانه روزی از اقصی نقاط کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن ١٥٣٩ تماس بگیرند .

شایان ذکر است از چندی پیش تسهیلات خرید بلیت گروهی از طریق سایت شرکت رجا نیز فراهم شده که متقاضیان بلیت گروهی می توانند از این طریق بلیت قطار خود را تهیه کنند .




مطالب مرتبط

بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

|

اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

|

امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال ، از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش‌ها را نیز به سایر قطارها اضافه کنیم .

|

تبیین لزوم رعایت موازین اسلامی از سوی مأموران مؤظف قطارها و مسافران محترم ، برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای مأموران مؤظف ، تحویل البسه و کفش سازمانی به کلیه مأموران قطارها جهت آمادگی بیشتر برای ایام پیک نوروز ، طراحی و دوخت لباس جدید برای مهمانداران قطارهای پنج ستاره ...

|

این رکورد با استفاده از حداکثر امکاناتمان تحقق پیدا کرده است ، بدون آنکه واگن های قابل توجهی به مجموعه ریلی اضافه کنیم .

|

نظرات کاربران