در حال بارگذاری ...

جانباختن راهدار تلاشگر استان فارس در حین انجام وظیفه

راهدار فقید ، زنده یاد محمد حسن فتحی در بین همکاران به اخلاق ، وجدان کاری و صبوری شهرت داشت و همواره در ازای خدمت به هموطنان به رضایت پروردگار یکتا ، رضایتمندی مسافران و کاربران می اندیشید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، راهداری و نگهداری از حدود ٢٢٥ هزار کیلومتر از راههای کشور شغل و خدمتی سخت و دائم با مخاطرات در جاده ها است که در طول سال تعداد قابل توجه ای از راهداران تلاشگر و خستگی ناپذیر در راه انجام وظیفه به هموطنان جان خود را از دست می دهند و در همین چند روز اخیر که هنوز شیرینی خدمت به مسافران نوروزی توسط راهداران ادامه دارد ، با کمال تأسف و تأثر راهداری دیگر در حوزه راههای شهرستان داراب استان فارس در حال انجام خدمت در اثر سانحه جان به جان آفرین تسلیم و به دیار باقی شتافت .

مرحوم محمد حسن فتحی از راهداران تلاشگر و زحمتکش اداره‌ کل راهدار و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس در حالی که با عشق و تعهد به خدمت ، در حین انجام وظیفه و مأموریت محوله برای نگهداری از راهها و تلاش برای ایمن‌سازی مسیر مسافران و استفاده‌کنندگان از راهها بود ، با پیمانی که با معبود خود داشت با اخلاص تمام در اثر سانحه ای که رخ داد ، خانواده ، یاران و همکاران خود و جامعه راهداران را ترک و در جایگاه ابدی آرام گرفت .

این گزارش می افزاید راهدار فقید ، زنده یاد محمد حسن فتحی در بین همکاران به اخلاق ، وجدان کاری و صبوری شهرت داشت و همواره در ازای خدمت به هموطنان به رضایت پروردگار یکتا ، رضایتمندی مسافران و کاربران می اندیشید .

بر اساس این گزارش رئیس ، معاونین ، مدیران ، کارکنان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ستاد و مجموعه دست اندرکاران راهداری و حمل و نقل جاده ای در سراسر کشور این ضایعه غم انگیز و تاسف بار را به خانواده آن شادروان ، همکاران وی در شهرستان و استان و جامعه بزرگ راهداران تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند سبحان علو درجات و بهشت برین را برای آن عزیز تازه سفر کرده مسئلت می نماید .

روحش شاد و خاطرش جاودان




مطالب مرتبط

نمایندگان ادارات استان ها در پایانه های مسافربری در ایام اجرای طرح حضور مداوم و مستمر داشته و ضمن نظارت بر عملیات حمل و نقل ، عملکرد شرکت ها در اجرای لیست انتظار و درج QR کد بر روی بلیت مسافرین و اطلاع رسانی مناسب و آگاهی سازی مسافران از اجرای این طرح ها را بررسی و نظارت می ...

|

این اقدام ، گامی مثبت در جهت ارتقا ایمنی تردد در جاده‌های استان ایلام است و انتظار می‌رود به تردد ایمن‌ عابران پیاده و حرکت روان‌تر و توام بادید کافی رانندگان در این منطقه کمک کند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را بسیار مهم و راهبردی عنوان کرد و ضمن قدردانی از تحقق بخش زیادی ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمد تیموری معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در دومین نشست تخصصی روسای پلیس راه و مدیران استانی ...

|

کارت هوشمند ضریب امنیتی بالایی دارد . در ۱۱ ماه سال‌جاری ۱ هزار و ۱۴۲ کارت هوشمند برای رانندگان حمل و نقل کالا و ۱ هزار و ۱۰۰ کارت هوشمند برای ناوگان باری صادر شده است .

|

نظرات کاربران