در حال بارگذاری ...
  • کسب گواهینامه IOSA توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران

    آخرین اعتبار گواهینامه مزبور ۵ مارس سال ۲۰۱۸ بود که با تمدید آن به مدت دو سال ، هما عضویت خود در یاتا را تا ۵ مارس سال ۲۰۲۰ به تثبیت رساند .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» برای بار ششم موفق شد گواهینامه IOSA را که ممیزی عملکرد ایمنی شرکت‌های عضو انجمن بین‌المللی شرکت‌های هواپیمایی (یاتا) است ، کسب کند .

    گواهینامه IOSA این شرکت که ممیزی عملکرد ایمنی شرکت های هواپیمایی بازرگانی عضو انجمن بین المللی شرکت‏های هواپیمایی(یاتا) در حوزه های عملیات پرواز ، مهندسی و تعمیرات ، خدمات فرودگاهی ، منابع انسانی ، حراست و آموزش است ، به صورت دوسالانه انجام می پذیرد و در صورت کسب موفقیت ، مجوز ادامه عضویت شرکت های هواپیمایی در یاتا صادر و به صورت گواهینامه IOSA به آنها تحویل می شود .

    شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" دراین دوره از ممیزی IOSA از تاریخ ۱۸ تا ۲۲ آذرماه ۱۳۹۶ به مدت یک هفته و توسط شرکت استرالیاییAviation  Compliance Solution) ACS) که به عنوان یکی از شرکت های مورد تایید یاتا برای انجام این ممیزی است ، مورد ارزیابی قرار گرفت و با موفقیت مراحل اجرایی ممیزی را پشت سر گذارد و موفق شد گواهینامه IOSA با تاریخ اعتبار جدید را کسب نماید . آخرین اعتبار گواهینامه مزبور ۵ مارس سال ۲۰۱۸ بود که با تمدید آن به مدت دو سال ، "هما" عضویت خود در یاتا را تا ۵ مارس سال ۲۰۲۰ به تثبیت رساند .




    مطالب مرتبط

    برنامه تامین هواپیما طبق روال گذشته در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت .

    |

             

    |

             

    |

    ناوگان مورد استفاده در مسیرهای اروپایی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اتحادیه اروپا ؛ به صورت مستمر تحت این نظارت و بازرسی قرار دارد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان در نامه‌ای به مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما ضمن تشکر و قدردانی بابت ...

    |

    نظرات کاربران