در حال بارگذاری ...
  • کاهش ۳۵ درصدی تلفات جاده‌ای در محورهای جنوب سیستان و بلوچستان

    ۶۰۰ کیلومتر خط‌کشی راه‌ها ، ۴ هزار و ۲۰۰ عدد تابلو ایمنی ، نصب چراغ‌های پلیس مجازی دوطرفه ۴۰ عدد، نصب چراغ‌های چشمک‌زن ۸۰ عدد و نصب گاردریل ۳۷۵ شاخه ، از اقدامات اداره ایمنی این مجموعه در طول تعطیلات نوروز بوده است .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت : با توجه به اقدامات ایمنی صورت گرفته در محورهای مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان ، از تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۹۶ لغایت ۱۷ فروردین ماه جاری ، آمار کشته‌ها در تصادفات جاده‌ای ۱۳ نفر کمتر از نوروز سال گذشته بوده است .

    ایوب کرد گفت : با توجه به اقدامات ایمنی صورت گرفته در محورهای مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان ، از تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۹۶ لغایت ۱۷ فروردین ماه جاری ، آمار کشته‌ها در تصادفات جاده‌ای ۱۳ نفر کمتر از نوروز سال گذشته بوده است . در سال قبل در همین مدت ۳۷ کشته داشته‌ایم و اما امسال ۲۴ نفر در محورهای مواصلاتی جنوب استان کشته شده‌اند که ۳۵ درصد کاهش کشته‌های صحنه تصادفات را نشان می‌دهد .

    این مسئول ادامه داد : ۶۰۰ کیلومتر خط‌کشی راه‌ها ، ۴ هزار و ۲۰۰ عدد تابلو ایمنی ، نصب چراغ‌های پلیس مجازی دوطرفه ۴۰ عدد ، نصب چراغ‌های چشمک‌زن ۸۰ عدد و نصب گاردریل ۳۷۵ شاخه ، از اقدامات اداره ایمنی این مجموعه در طول تعطیلات نوروز بوده است . ساماندهی ۴ ایست بازرسی و ۵ پلیس‌راه ، ۴۱ کیلومتر روشنایی راه و تونل ، روشنایی ۴ نقطه حادثه‌خیز از دیگر اقدامات راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان بوده است .

    مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت : همچنین برای ارتقا فرهنگ ترافیک برای دانش‌آموزان مدارس حاشیه راه‌ها دوره‌های آموزشی لازم برگزار شده که به دنبال مجموع این اقدامات ، کاهش تصادفات را در تعطیلات نوروز شاهد بودیم .




    مطالب مرتبط

    تعداد ۲۳ میلیون تردد وسیله نقلیه از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین سال جاری به ثبت رسیده است که حاکی از کاهش یک درصدی ترددها در استان نسبت به سال گذاشته‌ است .

    |

    عامل ۶۰ درصد از تصادفات جاده‌ای استان در تعطیلات نوروزی امسال مربوط به واژگونی خودرو بود که این آمار نشان می‌دهد باید اقدامات در حوزه فرهنگ سازی بیشتر شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار کرد : بر اساس آمار پلیس راه استان در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۴ فروردین امسال ...

    |

    با وجود اینکه این کاهش خوشایند است اما کافی نیست و حتی یک کشته در تصادفات نیز زیاد است .

    |

    ایستگاه‌های طرح ۶۰-۳۰ با هدف ترغیب مسافران نوروزی به استراحت کوتاه در فاصله ۳۰ کیلومتری ورودی استان بوده که با انجام تست‌های سلامت ، مشغول خدمت رسانی به مسافران نوروزی خواهند بود .

    |

    نظرات کاربران