در حال بارگذاری ...

رجا با استانداردهای بین المللی تبدیل به یک هلدینگ میشود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، نشست خبری مدیرعامل رجا و مدیرعامل هلدینگ گردشگری - هتلی سازمان تامین اجتماعی امروز در محل ساختمان رجا برگزار شد . در این مراسم غلام حیدر ابراهیم بای سلامی مدیرعامل هلدینگ گردشگری - هتلی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه رجا یکی از زیرمجموعه های هلدینگ هگتا است ، اظهار داشت : رجا سالانه ۱۴ میلیون نفر مسافر را جابجا می کند .

 

 

 

 

 

 

 




مطالب مرتبط

بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

|

اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

|

امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال ، از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش‌ها را نیز به سایر قطارها اضافه کنیم .

|

تبیین لزوم رعایت موازین اسلامی از سوی مأموران مؤظف قطارها و مسافران محترم ، برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای مأموران مؤظف ، تحویل البسه و کفش سازمانی به کلیه مأموران قطارها جهت آمادگی بیشتر برای ایام پیک نوروز ، طراحی و دوخت لباس جدید برای مهمانداران قطارهای پنج ستاره ...

|

این رکورد با استفاده از حداکثر امکاناتمان تحقق پیدا کرده است ، بدون آنکه واگن های قابل توجهی به مجموعه ریلی اضافه کنیم .

|

نظرات کاربران