در حال بارگذاری ...
  • ترانزیت بیش از ۳۸ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل‌و‌نقل جاده‌ای خوزستان

    در حال حاضر ۳۰۰ شرکت حمل‌و‌نقل کالا در سطح استان فعالیت دارند که نقش مهمی در حوزه حمل‌و‌نقل کالا ایفا می‌کنند .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان خوزستان گفت : بیش از ۳۸ میلیون و ۵۰۸ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل‌و‌نقل جاده‌ای خوزستان جابجا شده است .

    غلام عباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان خوزستان گفت : در سال ۹۶ بیش از ۳۸ میلیون و ۵۰۸ هزار تن کالا در استان خوزستان حمل شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد افزایش داشته است . حمل این میزان بار توسط دو میلیون و یکصد و سی و هفت هزار دستگاه انواع ناوگان حمل‌و‌نقل باری از مراکز عمده بار استان از جمله بندر امام خمینی (ره) ، کارخانجات سیمان و محصولات تولیدی و کشاورزی شهرستان‌ها بخصوص اهواز و دزفول به اقصی نقاط کشور صورت گرفته است .

    وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰۰ شرکت حمل‌و‌نقل کالا در سطح استان فعالیت دارند که نقش مهمی در حوزه حمل‌و‌نقل کالا ایفا می‌کنند ، افزود : این شرکت‌ها با بیش از دوازده هزار و هفتصد دستگاه کامیون در سطح استان فعالیت می‌کنند که عمر میانگین این ناوگان ۱۴ سال بوده و در سطح استان به خدمات‌رسانی در حوزه حمل‌و‌نقل کالا می‌پردازند .

    بهرامی نیا با اشاره به اینکه ۱۹ هزار و پانصد و چهل و دو راننده در استان خوزستان کارت هوشمند ناوگان حمل و نقل کالا دریافت کرده و اقدام به جابجایی بار می‌کنند .

    وی عمده‌ترین کالاهای جابجا شده را ذرت دامی ، کنجاله ، دانه‌چین ، انواع ورق آهنی ، گازوییل ، گندم انسانی ، انواع تره‌بار و سبزی ، سایر فراورده‌های نفتی ، شکر و سیمانِ کیسه‌ای تیپ ۵ بیان کرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، عملیات اجرای شبکه برق فشار متوسط و روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی(ره) به آبادان با هدف کاهش تصادفات و رعایت الزامات و ...

    |

    در سال گذشته تعداد ۷۴۱ نفر راننده و ۳۴۷ دستگاه ناوگان باری بنا به تخلفات مختلف از جمله حمل بار بدون اخذ بارنامه توسط همکاران اداره حمل‌ونقل کالا به کمیسیون‌های ماده ۱۱ و۱۴ معرفی شدند .

    |

    سازمان بنادر و دریانوردی در محوریت امور دریایی کشور عهده‌دار دبیرخانه سیاست‌های کلی خواهد بود و با اتکا به سرآمدی سازمان و محوریت موضوعات دریایی در آن ، در آینده‌ای نزدیک شاهد ثمرات و نتایج اثربخش آن در همه حوزه ها خواهیم بود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اعلام کرد : مجموع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در منطقه ویژه اقتصادی ...

    |

    در سال گذشته اخذ مجوز انعقاد قرارداد به ارزش ۷۰ هزار و ۴۰۴ میلیارد ریال و انعقاد تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری با شرکت‌های بخش خصوصی به ارزش ۳۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بندر امام خمینی(ره) انجام شد .

    |

    نظرات کاربران