در حال بارگذاری ...
  • پر رنگ شدن نقش سازمان هواپیمایی در صنعت حمل و نقل هوایی

    بخش خصوصی کلید نجات صنعت حمل و نقل هوایی یکی از نقاط قوت سازمان درک این موضوع است و ثروتی که در اختیار بخش خصوصی قرار دارد باید با تدابیری که توسط شما اندیشیده می شود در بخش های دیگر صنعت سرمایه گذاری شود .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در دیدار نوروزی با کارکنان ، مدیران و معاونان سازمان گفت : با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۷ توسط مقام معظم رهبری به سال "حمایت از کالای ایرانی" نقش و وظیفه ما در صنعت حمل و نقل هوایی نسبت به سال های گذشته سنگین تر شده است .

    علی عابدزاده ابتدا از تمامی دست اندرکاران صنعت حمل و نقل هوایی از جمله کارکنان سازمان هواپیمایی کشوری ، فرودگاه‌ها ، شرکت های هواپیمایی ، گمرک ، حراست ، نیروهای امنیتی و انتظامی و ... به دلیل همکاری در عملیات سفرهای نوروزی امسال تشکر و قدردانی کرد .

    وی افزود : اکنون نگاه دولت ، مجلس و نظام به سازمان و صنعت نسبت به گذشته تغییر کرده است و این امر به دلیل نوع فعالیت و حضور پررنگ شما در صحنه است و همانطور که شاهد بودید در دو سال گذشته مصوباتی جهت توسعه جایگاه سازمان هواپیمایی کشوری و حمل و نقل هوایی از تصویب نمایندگان محترم مجلس گذشت که با موافقت دولت سازمان هواپیمایی کشوری به یک سازمان خاص تبدیل شد .

    عابدزاده با بیان اینکه "سازمان هواپیمایی کشوری سازمانی اثر گذار است" خطاب به کارکنان سازمان افزود : نقش ما در صنعت حمل ونقل هوایی کلیدی است و توسعه ناوگان ، فرودگاه‌ها و حمل و نقل هوایی را شما رقم می زنید بر همین اساس جهت دهی به برنامه های صنعت از وظایف ماست و شما نقش بی بدیلی در این توسعه خواهید داشت . با فعال کردن فرودگاه‌های سایر مناطق می توان بیش از این از امکانات و ظرفیت استان ها و صنعت استفاده کرد چرا که ضرر زمانی رخ می دهد که بهره برداری از ناوگان کاهش و شرکت های هواپیمایی درگیر مسائل حاشیه ای شوند .

    وی با تاکید بر اینکه بحث پروازهای منطقه ای یکی از اقدامات مهم جهت فعال شدن فرودگاههای غیرفعال باید در دستور کار قرار گیرد ، اظهار داشت : در نظر داریم پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) را به نقاط جدید در منطقه متصل کنیم .

    رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ، در ادامه تاکید کرد : بخش خصوصی کلید نجات صنعت حمل و نقل هوایی یکی از نقاط قوت سازمان درک این موضوع است و ثروتی که در اختیار بخش خصوصی قرار دارد باید با تدابیری که توسط شما اندیشیده می شود در بخش های دیگر صنعت سرمایه گذاری شود .

    عابدزاده با تاکید بر این که باید به لحاظ مقرراتی ، اقتدار و جسارت سازمان هواپیمایی کشوری که در گذشته لطمه دیده است ، تقویت و بازسازی شود ، از کارکنان سازمان خواست ، شرکت ها را برای حضور و برقراری در سایر مسیرها تشویق کنند و همچنین تسهیل گری در فعالیت های سازمان از جمله صدور گواهینامه ها ، مجوزها و ... سرعت ببخشند . باید از رهاورد سوانح و رویدادهایی که در گذشته در صنعت روی داده است درس گرفته و از بروز سوانح احتمالی در آینده جلوگیری کنیم و همچنین با همدلی همفکری بتوانیم منشا خدمات بیشتری باشیم .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، نشست مشترک بهزاد ندیری مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره) با مهران عزیزیان عضو هیات مدیره و معاون ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس در آیین اعطای گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین‌المللی شیراز گفت : در یک و سال و نیم اخیر ، ...

    |

    استان فارس امروز می‌تواند به خود افتخار کند که فرودگاه شیراز به‌ عنوان سومین فرودگاه کشور از گواهینامه فرودگاهی مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار شده است .

    |

    هواپیماهای بیزنس جت ۶ و ۷ نفره مانند هوکر و فالکن از انواع هواپیماهایی هستند که پروازهایی در قالب سفر و جابجایی‌ها در مسافت دور را هم دارد و هر چند تعداد سرنشینان این هواپیما محدود است اما جزو هواپیماهای سبک محسوب نمی‌شوند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در ...

    |

    نظرات کاربران