در حال بارگذاری ...
  • تشریح آمار تجمیعی ترددهای نوروزی در محورهای لارستان

    سهم اداره کل راه و شهرسازی لارستان بیش از ۱ میلیون ۴۷۵ هزار تردد در سفرهای نوروزی بود و محور لار - جهرم و بالعکس توانست با بیش از ۱۸۲ هزار تردد از ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷ بیشترین میزبانی از مردم را در جاده داشته باشد .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راه و شهرسازی لارستان آمار تجمیعی ترددهای نوروزی در محورهای حوزهٔ استحفاظی این اداره کل را تشریح کرد .

    محمدرضا باقری فرد گفت : ایمنی در راه‌ها با فعالیت یک سازمان و نهاد امکان‌پذیر نیست ، بلکه همواره همدلی و همیاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط برای تحقق ایمنی راه‌های و سطح آگاهی مردم در خصوص رانندگی صحیح از اهمیت بسزایی برخوردار است . امروز پس از اتمام سفرهای نوروزی که همواره زمان بازآفرینش طبیعت است زیباترین هدف در مجموعه و تلاش راهداران سخت‌کوش و همیشه بیدار سلامتی هموطنان و داشتن سفری ایمن و خاطره‌انگیز بود که امیدواریم لارستان نیز توانسته باشد راه‌های امن و ایمنی را به مردمان ایران اسلامی عرضه کرده باشد .

    باقری فرد تصریح کرد : سهم اداره کل راه و شهرسازی لارستان بیش از ۱ میلیون ۴۷۵ هزار تردد در سفرهای نوروزی بود و محور لار - جهرم و بالعکس توانست با بیش از ۱۸۲ هزار تردد از ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷ بیشترین میزبانی از مردم را در جاده داشته باشد .

    مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در پایان بیان کرد : در طول این ایام ۱۸ اکیپ راهداری با مجموع بیش از ۲۲۰ نفر راهدار در پنج شهرستان زیرمجموعه این اداره کل به صورت شبانه‌روزی در حال انجام وظیفه و خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی بودند .




    مطالب مرتبط

    در طول ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه اصلی ، فرعی و روستایی استان مازندران ۲۳ راهدارخانه ثابت و سیار فعالیت می‌کنند که ۳۵۰ نفر از راهداران سخت کوش و پرتلاش در قالب ۳۶ اکیپ راهداری زمستانی و با ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در ۳۷۰۰ کیلومتر از راه‌های برفگیر و کوهستانی استان به انجام ...

    |

    با توجه به هشدار نارنجی هواشناسی پیرامون بارندگی و سیلاب خصوصا در شهرستان‌های نهبندان ، سربیشه ، بیرجند ، زیرکوه ، خوسف و طبس احتمال انسداد راه‌ها، تخریب پل و اختلال در سفرهای بین شهری وجود دارد .

    |

    با توجه به اعلام تشدید بارندگی در شهرستان های خاش ، سراوان ، گلشن ، سیب و سوران و مهرستان هماهنگی های لازم جهت استقرار اکیپ های راهداری در این محورها اندیشیده شده است و راهدارخانه های این شهرستان ها جهت کمک به مسافران تجهیز شده است .

    |

    در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۴ فروردین‌ماه امسال شاهد انجام ۷۲۳ پرواز بودیم که حاکی از رشد ۲۱ درصدی نسبت به عید فطر سال گذشته است .

    |

    در سال‌های اخیر شاخص راه‌های روستایی آسفالت استان به بیش از ۵۸ درصد رسیده است که بالاتر از میانگین کشوری است . اولویت امسال راهداری آسفالت راه‌های روستاهای بالای ۵۰ خانوار است ، اولویت بعدی ماه آسفالت راه‌های روستاهای بین ۲۰ تا ۵۰ خانوار است .

    |

    نظرات کاربران