در حال بارگذاری ...
  • معرفی مدل ۲۰۱۹ مزدا CX-3 در نمایشگاه خودرو نیویورک

    CX-3 استفاده از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری Skyactive-G مزدا را ادامه می‌دهد ، اما توان تولید آن حالا به ۱۴۸ اسب بخار و گشتاور آن نیز ۲۰۱ نیوتن‌متر رسیده است . این در حالیست که مدل فعلی توان تولید ۱۴۶ اسب بخار و گشتاور ۱۹۸ نیوتن‌متری را به تولید می‌رساند .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، شرکت مزدا با حضور در نمایشگاه خودرو نیویورک از مدل ۲۰۱۹ مزدا CX-3 ، خودرو شاسی بلند جمع و جور خود پرده برداشت .

    پس از یک به روزرسانی مایوس کننده در سال گذشته ، مزدا شاسی بلند کامپکت CX-3 خودش را حالا بهبود بخشیده و مدل ۲۰۱۹ آن را معرفی کرده است . تمرکز مزدا با استفاده از متریال بهتر در داخل کابین و یک پیشرانه کمی قدرتمندتر در زیر کاپوت ، بهبود کیفیت رانندگی و سهولت مدل ۲۰۱۹ مزدا CX-3 بوده است . این خودرو همچنین تا چند ماه دیگر عرضه خواهد شد ، اما هنوز قیمت آن مشخص نشده است .

    CX-3 استفاده از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری Skyactive-G مزدا را ادامه می‌دهد ، اما توان تولید آن حالا به ۱۴۸ اسب بخار و گشتاور آن نیز ۲۰۱ نیوتن‌متر رسیده است . این در حالیست که مدل فعلی توان تولید ۱۴۶ اسب بخار و گشتاور ۱۹۸ نیوتن‌متری را به تولید می‌رساند . کمپانی مزدا همچنین اشاره کرده است که تغییرات موتور اجازه افزایش تولید گشتاور ،‌ مصرف سوخت بهتر و اصطکاک داخلی کمتر را نیز صادر می‌کند . در حال حاضر شتاب مدل ۲۰۱۹ مزدا CX-3‌ اعلام نشده است .

    طراحی بیرونی این کراس اوور نیز با تغییر همراه بوده است . جلوپنجره مدل ۲۰۱۹ حالا از مجموعه خط‌های دوتایی افقی برخوردار است ، در حالی که این خطوط در جلوپنجره مدل فعلی زوج نیستند . به نظر می‌رسد کمی این خودرو عضلانی‌تر نیز شده است . تریم کروم حالا در جاهای مختلف خودرو دیده می‌شود . همچنین برای هر چه بیشتر چشم نواز شدن خودرو ، پنجره‌ی کناری و چراغ مه شکن توسط یک جنس مشکی پیانویی احاطه شده‌اند .

    یک عنصر دایره‌ای شکل به جای عنصر مستطیلی شکل مدل کنونی ، در مرکز چراغ‌های پشتی قرار دارد و چرخ‌های ۱۸ اینچی این خودرو بار دیگر از نو طراحی شده‌اند .

    در داخل کابین ، مزدا برخی از تنظیم‌های دستی مدل کنونی را با یک کنترل کننده الکترونیکی جابجا کرده است . این باعث شده تا یک کنسول وسط بزرگ‌تر در بین صندلی‌های جلویی جای گیرد . صندلی راننده و دیگر سرنشین جلو حالا کمی عریض‌تر و راحت‌تر شده است . علاوه بر این ، پنل‌های ضخیم‌تر در و شیشه‌های عقب نیز یک کابین بسیار ساکت را به ارمغان آورده‌اند .




    نظرات کاربران