در حال بارگذاری ...

معرفی کیا اپتیما ۲۰۱۹ با تکنولوژی‌های جدید

این خودرو جدید کیا از چراغ‌های دی لایت LED الهام گرفته شده از استرینگر بهره می‌برد . همچنین تریم‌های قابل عرضه آن نیز شامل سه تریم EX ، SX و SXL خواهند بود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، کیا اپتیما ۲۰۱۹ (Kia Optima 2019) در نمایشگاه خودرو نیویورک معرفی شد . این خودرو از تغییرات ظاهری زیادی برخوردار نیست ، اما در عوض سیستم چندرسانه‌ایش پیشرفته‌تر شده است .

کیا با معرفی استرینگر جدید خود موج تازه‌ای از محبوبیت را آغاز کرده است . حال این غول خودروسازی با حضور در نمایشگاه خودرو نیویورک ۲۰۱۸ از مدل جدید سدان پرچمدار خود با نام اپتیما پرده برداری کرده است . البته اگر به دنبال یک نسخه‌ی کاملا جدید شده هستید سخت در اشتباهید ، زیرا کیا در این سدان خود هیچ تغییرات ظاهری ایجاد نکرده و تمامی آن‌ها مربوط به استفاده از تکنولوژی‌های جدید به کار رفته در این محصول می‌شوند .

از مهم‌ترین تغییرات ظاهری کیا اپتیما ۲۰۱۹ نیز می‌توان به حالت جدید چرخ‌ها و یک رنگ جدید قرمز اشاره کرد تا کاربران بتوانند دو مدل ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ را از یکدیگر تفکیک کنند . این خودرو جدید کیا از چراغ‌های دی لایت LED الهام گرفته شده از استرینگر بهره می‌برد . همچنین تریم‌های قابل عرضه آن نیز شامل سه تریم EX ، SX و SXL خواهند بود .

در بخش تکنولوژی ، کیا اپتیما ۲۰۱۹ از تمامی سیستم‌های ایمنی جدید بهره می‌برد که به سرعت در حال تبدیل شدن به یک استاندارد بر روی تمامی اتومبیل‌ها هستند . از میان آن‌ها می‌توان به یک سیستم هشدار تصادف از جلو اشاره کرد که هر آنچه در جلوی خودروی شما رخ دهد را به تصویر خواهد کشید و در صورتی که شما قادر به حمل ترمز گرفتن در هنگام نزدیک شدن به یک خودرو دیگر نبودید ، خود به آرامی از سرعت خودرو می‌کاهد . در اینجا یک سیستم کمکی Lane-keep نیز وجود دارد که اگر راننده خوابالوده باشد به آن هشدار می‌دهد یا آن را مجبور به توقف خودرو خواهد کرد .

کیا همچنین سیستم چندرسانه‌ای خودرو جدیدش را نیز به‌روز کرده است . این سیستم قادر به پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی برای کنترل هر چه بیشتر سیستم است . شما می‌توانید با استفاده از درگاه USB نیز گوشی‌تان را مستقیما به این سیستم متصل کنید .

در حال حاضر زمان دقیق عرضه کیا اپتیما ۲۰۱۹ اعلام نشده است ، اما ظاهرا اواخر سال جاری میلادی فروش آن آغاز خواهد شد .




نظرات کاربران