در حال بارگذاری ...
  • افزایش ناوگان کشتی کانتینری بیکار در جهان

    کشتیرانی اورگرین تایوان سود خالص هفت میلیون و پنج TWD (دلار تایوان) معادل ۲۲۶ میلیون دلار را در سال ۲۰۱۷ میلادی به ثبت رساند ، در حالیکه ضرر خالص شش میلیون و ۶۰۸ هزار TWD از سوی این کشتیرانی در سال ۲۰۱۶ میلادی به ثبت رسیده بود .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، تحقیق انجام شده از سوی آلفالاینر در ۱۹ ماه مارس سال جاری میلادی نشان می‌دهد ، ناوگان کشتی کانتینری بیکار با ظرفیت بیش از ۵۰۰ TEU شاهد افزایش ۱۲۵ فروند با مجموع ظرفیت ۶۲۶ هزار و ۹۹۶ TEU بوده است . اما انتظار می‌رود در هفته‌های آینده شاهد یک روند کاهشی در ظرفیت ناوگان مذکور باشیم .

    قابل توجه اینکه ، به دنبال افزایش تقاضا و کاهش عرضه بازار چارتری کشتی های کانتینری روند افزایشی را تجربه می‌کند . ناگفته نماند ، چشم انداز مثبتی برای بازار چارتر کشتی کانتینری در میان مدت وجود دارد ، چرا که شاخص‌های مثبت کلان اقتصادی برای اقتصاد جهانی نوید دهنده رشد مستمر مبادلات دریابرد و تقاضای بیشتر است .

    کشتیرانی اورگرین تایوان سود خالص هفت میلیون و پنج TWD (دلار تایوان) معادل ۲۲۶ میلیون دلار را در سال ۲۰۱۷ میلادی به ثبت رساند ، در حالیکه ضرر خالص شش میلیون و ۶۰۸ هزار TWD از سوی این کشتیرانی در سال ۲۰۱۶ میلادی به ثبت رسیده بود . افزون بر این ، در آمد کشتیرانی اورگرین در سال ۲۰۱۷ میلادی با رسیدن به ۳۲۱ میلیون TWD، روند بهبود را تجربه کرد .

    کشتیرانی APL سنگاپور (متعلق به کشتیرانی CMA CGM فرانسه) چهارمین خط سرویس دهی هفتگی خود موسوم به (Quetzal Express' (QEX در مسیر شرق دور - مکزیک – ساحل غربی آمریکای جنوبی را معرفی کرد . افزون بر این ، خط سرویس دهی فیدری جدید که بندر هنگ کنگ و Shekou را به Chu Lai در ویتنام مرکزی متصل می‌کند را راه اندازی کرد .

    کشتیرانی هاپاگ لوید آلمان خط سرویس دهی که مستقیما آبراه‌های بین سنگاپور ، اندونزی و فیلیپین را به هم متصل می‌کند ، راه اندازی کرد . علاوه بر این کشتیرانی CMA CGM کشتی کانتینری CMA CGM ESTELLE پنجمین کشتی از مجموع شش فروند با ظرفیت ده هزار و ۹۲۶ TEU را تحویل گرفت .

    همچنین کشتیرانی NYK ژاپن نیز کشتی کانتینری NYK WREN نهمین شناور از مجموع شناور‌های با ظرفیت ۱۴ هزار و ۲۶ TEU را تحویل گرفت .




    مطالب مرتبط

    دولت جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از دولت‌های عضو کنوانسیون کار دریایی (MLC 2006) و بر اساس اصول حقوق بشری و رویکرد انسانی و دینی خود ، تمامی تمهیدات لازم را برای حفظ سلامت ، بهداشت ، رفاه و ایمنی جان خدمه کشتی مربوطه اندیشیده است و جای هیچ گونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد و ...

    |

    در دیدار خدمه‌ هندی این کشتی انتظاراتی از جمله خدمات پزشکی در کشتی ، برقراری تماس با خانواده‌هایشان و بازگشت به وطن خود داشتند که به آنها اطمینان لازم مبنی بر تحقق انتظارات و خواسته‌های به حق آنان در کم‌ترین زمان ممکن و رعایت اصول ایمنی کشتی داده شد .

    |

    جنبش انصارالله یمن بار‌ها اعلام کرده که دریای سرخ تنها تا زمانی‌ که دارو و غذا به دست مردم غزه نرسد ، برای کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که به مقصد سرزمین‌های اشغالی حرکت می‌کنند ، ناامن است .

    |

    نظرات کاربران