در حال بارگذاری ...
  • ثبت ۱۶ هزار تخلف سرعت در جاده‌های خراسان رضوی

    خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین‌شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر راه روستایی است .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی گفت : از ۲۳ اسفند گذشته تا پایان ۱۳ فروردین امسال ۱۶ هزار و ۱۳۳ تخلف سرعت بوسیله سامانه‌های ثبت تخلف این اداره ثبت و به پلیس‌راه استان اعلام شد .

    علیرضا خجسته افزود : بیشترین تخلفات سرعت در تعطیلات نوروزی به ترتیب در روزهای ۲۴ اسفندماه با ۱۱۷۶ تخلف ، ۲۹ اسفندماه با ۱۰۴۸ تخلف و ۱۳ فروردین ماه با هزار و چهار تخلف روی داده است . طی این مدت ۲۰ میلیون و ۶۵۸ هزار تردد در سامانه‌های ثبت تردد استان ثبت شده است که بزرگراه مشهد - چناران ، آزادراه مشهد - باغچه و جاده مشهد - شاندیز به ترتیب بیشترین رفت و آمد خودرویی را داشته‌اند .

    خجسته بیان کرد : این ترددها بوسیله ۵۲ سامانه که مجهز به بیش از ۱۲۰ دوربین است در همه محورهای استان ثبت شده است .

    روزانه حدود ۷۵۰ هزار مسافر در تعطیلات نوروزی به استان خراسان رضوی وارد می‌شوند و تا پایان ۱۳ فروردین ماه مجموع مسافران ورودی به استان ۱۳.۴ میلیون نفر شده است .

    خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین‌شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر راه روستایی است .




    مطالب مرتبط

    هم‌ اکنون تعداد سه پروژه با مجموع اعتبار هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال شامل بهسازی محور روستایی بافق - قطرم با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد ، بهسازی محور کوشک - شیطور و احداث پل محور روستایی دارستان ، در دست اجرا است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی گفت : با رفع مشکل قیر ، احداث و تکمیل پروژه‌های حوزه راهداری سرعت می‌گیرد و امیدواریم در مدت باقیمانده ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در بازه زمانی ده روزه از اجرای طرح سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۳ ، میزان تعداد تردد مسافر در پایانه‌های مرزی کشور از ۴۶۵ هزار نفر ...

    |

    در ابتدای کار دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۰ ، تنها کار ساخت ، بهسازی و روکش آسفالت ۱۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان بوشهر انجام شده بود که توسعه راه‌های روستایی طی دو سال گذشته ، نشان از عزم جدی این دولت در محرومیت‌زدایی دارد .

    |

    مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی ، به‌صورت برخط فعالیت فرودگاه‌ها و ترمینال‌های مسافری را رصد و با دقت بالا در صورت غیرفعال شدن هواپیمای یک شرکت‌ هواپیمایی در کوتاه ترین زمان ممکن تصمیم‌های مربوطه را اتخاذ خواهد کرد .

    |

    نظرات کاربران