در حال بارگذاری ...
  • کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در جایگاه ۱۹ برترین های حمل و نقل کانتینری

    طبق جدولِ برترین های حمل و نقل کانتینری ، جایگاه اول تا سوم به شرکت های کشتیرانی مرسک دانمارک ، MSC سوئیس و CMA CGM فرانسه تعلق دارد .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (IRISL) ، در آخرین رتبه بندی بین المللی منتشر شده از سوی آلفالاینر با دو پله صعود جایگاه ۱۹ برترین های حمل و نقل کانتینری را از آن خود کرد .

    گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران توانست طی مدت یکسال بین ۱۰۰ شرکت برتر حمل و نقل کانتینری معرفی شده از سوی آلفالاینر از رتبه ۲۱ با دو پله صعود جایگاه ۱۹ را به خود اختصاص دهد .

    ناوگان حمل و نقل کانتینری گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران توانست با ۴۶ فروند شناور کانتینری به ظرفیت ۹۶ هزار و ۳۸۳ TEU از شرکت های رقیب خود فاصله گرفته و در پلۀ ۱۹ جدول بایستد . در حال حاضر چهار فروند شناور به ظرفیت ۵۸ هزار TEU در لیست سفارشات این شرکت وجود دارد که در صورت تحویل به ناوگان کانتینری تعداد شناورهای گروه به ۵۰ فروند می رسد .

    طبق جدولِ برترین های حمل و نقل کانتینری ، جایگاه اول تا سوم  به شرکت های کشتیرانی مرسک دانمارک ، MSC سوئیس و CMA CGM فرانسه تعلق دارد .

    بر همین اساس ، کشتیرانی مرسک دانمارک در مجموع ۷۶۲ فروند شناور به ظرفیت چهار میلیون و ۱۴۷ هزار و ۹۴۹ TEU را در ناوگان خود جای داده است که از این میان ۳۰۶ فروند با ظرفیت دو میلیون و ۲۱۹ هزار و ۱۲۴ TEU ملکی و ۴۵۶ فروند با ظرفیت یک میلیون و ۹۲۸ هزار و ۸۲۵ TEU استیجاری است . این شرکت ۱۵ فروند شناور به ظرفیت ۱۴۶ هزار و ۷۸۲ TEU را در لیست سفارشات خود ثبت کرده است .

    شرکت کشتیرانی MSC سوئیس نیز ۵۱۴ فروند شناور به ظرفیت سه میلیون و ۲۲۸ هزار و ۶۱۱ TEU در ناوگان خود دارد که ۱۹۴ فروند آن ملکی (یک میلیون و ۹۹ هزار و ۵۶۷ TEU ) و الباقی با ظرفیت دو میلیون و ۱۲۹ هزار و ۴۴ TEU استیجاری است . ساخت ۱۸ فروند شناور به ظرفیت ۳۳۲ هزار و ۵۲ TEU در لیست سفارشات این شرکت سوئیسی ثبت شده است .

    شرکت کشتیرانی CMA CGM فرانسه با اختلافی نزدیک و دارایی ۴۹۶ فروند شناور به ظرفیت دو میلیون و ۵۱۹ هزار و ۶۳۳ TEU جایگاه سوم را از آن خود کرده است .

    ردۀ چهارم تا ششم نیز به ترتیب به شرکت های گروه کشتیرانی کاسکو چین ، هاپاگ لوید آلمان و ONE ژاپن تعلق گرفت .




    مطالب مرتبط

    مبلغ مزبور مطابق با پیشنهاد هیئت مدیره از محل سود انباشته این شرکت تأمین شده است .

    |

    با توجه به ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریامحور از سوی مقام معظم رهبری و با توجه به کاهش هزینه حمل دریایی نسبت به حمل زمینی تا رقم ۴۰ درصد ، آماده هستیم که در صورت استقبال صادرکنندگان تا ۳۰ درصد از حجم کلی صادرات محصولات کشاورزی ، باغی و گلخانه‌ای استان‌های شمالی را به مقاصد ...

    |

    گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت‌های تابعه آن از جمله کشتیرانی دریای خزر به عنوان یک بنگاه تجاری ، خود را در کنار تولیدکنندگان ، صادرکنندگان و واردکنندگان می‌بیند و به دنبال هم‌اندیشی با آنان در راستای بهبود اقتصادی کشور است . جلب نظر تولیدکنندگان و بازرگانان و نیز ...

    |

    دولت سیزدهم به این ترتیب در پرداخت بدهی‌های بیمه‌ای خود عملکرد بسیار چشمگیری داشته و در نظر دارد از رشد تصاعدی این بدهی‌ها جلوگیری کند و مهم‌تر این که شرکت‌های واگذار شده به سازمان بابت این بدهی‌ها نیز عمدتاً از مرغوب‌ترین شرکت‌های کشور بوده‌اند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت کشتیرانی دریای خزر گفت : مطابق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در ...

    |

    نظرات کاربران