در حال بارگذاری ...
  • انجام ۲۲ هزار پرواز داخلی و بین المللی نوروزی تا دوازدهم فروردین

    فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در پروازهای خارجی و فرودگاه مهرآباد ، مشهد مقدس ، کیش ، شیراز ، اهواز ، اصفهان و تبریز به ترتیب بالاترین حجم جابه جایی را به خود اختصاص داده اند .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از انجام ۲۲ هزار ۳۰ پرواز داخلی و بین المللی نوروزی تا دوازدهم فروردین ماه خبر داد .

    رضا جعفرزاده گفت : از ابتدای آغاز عملیات نوروزی تا ۱۲ فروردین ماه بیش از ۲۲ هزار و ۳۰ پرواز داخلی و خارجی انجام و حدود ۲ میلیون و ۷۸۱ هزار و ۲۸۸ نفر مسافر توسط بخش هوایی جابه جا شده اند .

    وی با بیان اینکه اوج عملیات پروازهای بازگشت نوروزی در حال انجام است ، افزود : بازرسی کارشناسان دفتر عملیات پرواز سازمان هواپیمایی کشوری بی وقفه انجام می شود .

    جعفرزاده از شرکت های هواپیمایی خواست تا نسبت به محورهای توصیه شده در خصوص الزامات اطلاع رسانی به مسافران خود اهتمام لازم را داشته باشند . ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها در نحوه اطلاع رسانی و چگونگی جلب رضایت مسافران در پایان پروازهای نوروزی به آن شرکت ها ارسال خواهد شد .

    مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری افزود : همچنان فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در پروازهای خارجی و فرودگاه مهرآباد ، مشهد مقدس ، کیش ، شیراز ، اهواز ، اصفهان و تبریز  به ترتیب بالاترین حجم جابه جایی را به خود اختصاص داده اند .




    مطالب مرتبط

    ۱۵۵ فروند هواپیما برای علمیات پروازهای نوروزی فعال بودند که ظرفیت عرضه به ۴۵ هزار صندلی در روز رسید .

    |

    در فرودگاه مهرآباد پیش از شروع پروازهای نوروزی ، اقدامات زیادی از جمله تشکیل کمیته تسهیلات با حضور نمایندگان کلیه شرکت‌های هواپیمایی و نهادهای ذیربطِ مستقر در فرودگاه به منظور هماهنگی بیشتر در راستای ارائه خدمات بهینه فرودگاهی انجام شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در حاشیه مراسم سالروز ورود امام خمینی به کشور در ترمینال یک فرودگاه مهرآباد در ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس در آیین اعطای گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین‌المللی شیراز گفت : در یک و سال و نیم اخیر ، ...

    |

    استان فارس امروز می‌تواند به خود افتخار کند که فرودگاه شیراز به‌ عنوان سومین فرودگاه کشور از گواهینامه فرودگاهی مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار شده است .

    |

    نظرات کاربران