در حال بارگذاری ...
  • مسافرت ۴۷۰ هزار نفر با قطارهای شرکت رجا از آغاز سفرهای نوروزی

    در سایر مسیرهای بین شهری ، در مسیرهای تهران - بندرعباس از تاریخ ۹ فروردین و تهران - شیراز از تاریخ ۱۱ فروردین ظرفیت خالی موجود است .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، از آغاز سفرهای نوروزی ۱۳۹۷ تا پایان ۵ فروردین ۱۳۹۷ ، حدود ۴۷۰ هزار نفر با قطارهای شرکت حمل و نقل ریلی رجا در سراسر کشور سفر کردند .

    معاون اجرایی و رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی این شرکت افزود : با گذشت حدود ۱۰ روز از آغاز سفرهای نوروزی و جابه جایی حدود ۴۷۰ هزار نفر مسافر ، همچنان ظرفیت های خالی در قطارها و مسیرهای مختلف وجود دارد .

    محمدرضا شناسنده گفت : در مسیر رفت و برگشت تهران - مشهد ، از ۸ فروردین به بعد همچنان ظرفیت های خالی وجود دارد . در قطارهای کمربندی اعزام به مشهد مقدس نیز به تناوب از ۸ فروردین به بعد و در مسیر برگشت این قطارها از ۱۲ فروردین به بعد همچنان ظرفیت خالی موجود می باشد .

    رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی ۹۷ شرکت رجا افزود : در سایر مسیرهای بین شهری ، در مسیرهای تهران - بندرعباس از تاریخ ۹ فروردین و تهران - شیراز از تاریخ ۱۱ فروردین ظرفیت خالی موجود است .

    معاون اجرایی رجا گفت : هموطنان گرامی با برنامه‌ریزی مطلوب و توزیع سفر می‌توانند به صورت غیر حضوری (تلفنی ۱۵۳۹ ، اینترنتی و اپلیکیشنی) یا از طریق نمایندگی‌های مجاز فروش بلیت قطار را در سراسر کشور بلیت تهیه کنند . 

    شناسنده تأکید کرد : سامانه ارتباط با مشتریان شرکت حمل و نقل ریلی رجا با شماره تلفن ۱۵۳۹ همچنین پیامک ۳۰۰۰۱۳۹ (به صورت ۲۴ ساعته و از اقصی نقاط کشور)، ضمن ارائه اطلاعات مربوط به موجودی بلیت، ساعت حرکت قطارها ، بهای بلیت و ...، آماده دریافت نظرها و انتقاد‌های هموطنان گرامی است .




    مطالب مرتبط

    تبیین لزوم رعایت موازین اسلامی از سوی مأموران مؤظف قطارها و مسافران محترم ، برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای مأموران مؤظف ، تحویل البسه و کفش سازمانی به کلیه مأموران قطارها جهت آمادگی بیشتر برای ایام پیک نوروز ، طراحی و دوخت لباس جدید برای مهمانداران قطارهای پنج ستاره ...

    |

    بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

    |

    اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

    |

    امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال ، از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش‌ها را نیز به سایر قطارها اضافه کنیم .

    |

    در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۴ فروردین‌ماه امسال شاهد انجام ۷۲۳ پرواز بودیم که حاکی از رشد ۲۱ درصدی نسبت به عید فطر سال گذشته است .

    |

    نظرات کاربران