در حال بارگذاری ...
  • آمادگی پایانه مرزی ماهیرود برای خدمت رسانی در تعطیلات نوروز

    با توجه به حجم تردد بالای ناوگان و مسافر در پایان سال با هماهنگی‌های به عمل آمده ۲ ساعت به ساعت کاری کلیه دستگاه‌های مستقر در پایانه مرزی ، افزوده شده است .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، جلسه‌ای در خصوص هماهنگی بین ادارات مستقر در پایانه مرزی ماهیرود جهت خدمات‌دهی در ایام تعطیلات نوروز در دفتر مدیر پایانه مرزی برگزار شد .

    علی‌اکبر مزیدی مدیر پایانه مرزی ماهیرود گفت : برگزاری جلسه‌ای در خصوص هماهنگی بین ادارات مستقر در پایانه مرزی ماهیرود جهت خدمات‌دهی در ایام تعطیلات نوروز در دفتر مدیر پایانه مرزی برگزار شد .

    مزیدی ضمن تشکر از کلیه دستگاه‌های اجرایی مستقر در پایانه مرزی ماهیرود گفت : تنها معبر رسمی جهت خدمات‌دهی به مسافرین و رانندگان در ایام تعطیلات نوروز پایانه مرزی ماهیرود است . با توجه به اینکه پایانه‌های مرزی ویترین نمای اولیه کشور است جهت ارائه خدمات مطلوب و تسریع در تردد در ایام نوروز ۹۷ به مسافرین و رانندگان ، تردد در روزهای تعطیل و غیر تعطیل، مشابه ایام سال فعال است .

    مدیر پایانه مرزی ماهیرود تصریح کرد : بهسازی امکانات و تجهیزات خدمات‌دهی و رفاهی در این پایانه‌ها ، ساماندهی محوطه پایانه مرزی از جمله برنامه‌های مستمر در طول ایام نوروز است که بهتر از سال‌های گذشته اجرا خواهد شد همچنین در جهت ارائه خدمات بهینه در ایام نوروز ۹۷ نسبت به بازدید و کنترل فنی از کلیه تجهیزات و امکانات اقدام شده است .

    مزیدی بیان کرد : بازدیدهای مستمر از ناوگان حمل‌ونقل برون‌شهری سواری و کرایه‌ای در ایام طرح در برنامه کاری است و هر نوع شکایاتی در نحوه ارائه خدمات‌دهی با قید فوریت مورد بررسی قرار خواهد گرفت . با توجه به حجم تردد بالای ناوگان و مسافر در پایان سال با هماهنگی‌های به عمل آمده ۲ ساعت به ساعت کاری کلیه دستگاه‌های مستقر در پایانه مرزی ، افزوده شده است .




    مطالب مرتبط

    ۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲ هزار و ۶ نفر راننده نیز در حوزه حمل‌ونقل کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان هستند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، بعد از دو دهه ، نشست کمیته مشترک حمل‌ونقل جاد‌ه‌ای با تاجیکستان برگزار و یادداشت تفاهم‌ همکاری های فیمابین در تهران ...

    |

    تکمیل و احداث این میزان راه روستایی در استان نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند .

    |

    با توجه به اینکه یکی از علل اصلی تخریب رویه راه‌ها و ابنیه آن اضافه‌بار وسایل نقلیه سنگین است ؛ لذا کنترل و شناسایی وسایل نقلیه سنگینی که دارای اضافه بار غیرمجاز هستند اهمیت بالایی در حفظ راه و کاهش هزینه‌های نگهداری آن دارد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نمین گفت : حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر مسافر در یک‌ ماهه گذشته از شهرستان نمین ...

    |

    نظرات کاربران