در حال بارگذاری ...
  • شروع دو پروژه راه روستایی در حوزه شهرستان گنبد کاووس

    پس از اتمام عملیات اجرای بیس و مناسب بودن شرایط آب و هوا نسبت به آسفالت گرم مسیر اقدام خواهد شد .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیر ساخت و توسعه راه‌های راه و شهرسازی استان گلستان از شروع دو پروژه راه روستایی با تامین اعتبار از منابع ملی و استانی در حوزه شهرستان گنبد کاووس خبر داد .

    علی‌اکبر شاهینی گفت : عملیات اجرایی زیرسازی و بیس ، ابنیه فنی محور قره ماخر - اوزین بوغاز به طول ۱/۵ کیلومتر و تکمیل بیس محور قره کسلخه به سمت آرا قویی به طول ۴ کیلومتر در حوزه شهرستان گنبد آغاز و در حال اجرا است .

    شاهینی ادامه داد : پس از اتمام عملیات اجرای بیس و مناسب بودن شرایط آب و هوا نسبت به آسفالت گرم مسیر اقدام خواهد شد .

    مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی گلستان افزود : طول کل محور قره کسلخه به سمت آرای قویی ۲۳/۵ کیلومتر است که ۶ کیلومتر آن در سال‌های گذشته اجرا و باقی مانده آن بر اساس اعتبارات ابلاغی اجرا می‌گردد .




    مطالب مرتبط

    افتتاح ۶۲ کیلومتر راه و بزرگراه در استان آذربایجان غربی ، ۵۵ کیلومتردر استان بوشهر ، ۶۸ کیلومتر در استان خراسان جنوبی ، ۹۷ کیلومتر در استان کرمان ، ۵۱ کیلومتر در استان خوزستان ، ۶۸ کیلومتر در استان مرکزی ، ۵۰ کیلومتر در استان چهارمحال و بختیاری ، ۱۴ کیلومتر در استان خراسان ...

    |

    با توجه به تردد کامیون‌های سنگین با وجود معادن و خرابی شدید آسفالت و همچنین منطقه گردشگری این محور پرتردد است که در پی درخواست‌های مردمی آسفالت حفاظتی محور فوق در دستور کار این اداره قرار دارد .

    |

    خوشبختانه با نگاه ویژه دولت و پیگیری‌های مستمر مسئولین ذیربط اقدامات بسیار گسترده‌ای در زمینه بهسازی راه‌های روستایی در شهرستان ساری در دست اجرا بوده که امیدواریم این تلاش‌ها با تعامل به بار بنشیند تا به فضل خداوند شاهد ایجاد راه‌های دسترسی ایمن و مناسب برای روستاییان ...

    |

    ۳۱ کیلومتر از این بزرگراه در محدوده بنارویه تا گردنه دارابی از سوی شرکت ساخت و توسعه پیمان سپاری شده است و با توجه به تخصیص اعتبارات ۱۳ کیلومتر از مسیر در محدوده روستای بریز به عنوان اولویت اول اجرایی شده است .

    |

    مطابق قراردادهای منعقد شده ، بهسازی و عملیات خاکی در محورهای روستایی قاسمیه – کلاته حسن آباد – برمهان – خایسک – فهنه – بار – بجنو – حسن آباد – عنبرکه و پاباز در حال اجرا می باشد و در ادامه بهسازی محورهای دزق – بزق – فاضل آباد ، چهار گوشلی شروع خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران