در حال بارگذاری ...
  • کاهش تلفات جاده‌ای با آسفالت باندهای دوم و بزرگراه‌های خراسان جنوبی

    از ابتدای امسال ۱۱۸ کیلومتر از باندهای دوم استان آسفالت شد که ۴۸ کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفت و ۷۰ کیلومتر دیگر هم در حال انجام عملیات خط‌کشی و نصب علائم است .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت : ۱۰۷ کیلومتر از باندهای دوم و بزرگراه‌های خراسان جنوبی آماده آسفالت است .

    مهدی جعفری در توضیح این خبر گفت : ۱۰۷ کیلومتر آماده آسفالت در دو کریدور مهم و حیاتی و پرتردد استان قرار دارد که با تأمین قیر و تکمیل پروژه کاهش چشمگیری در تصادفات و تلفات جاده‌ای خواهیم داشت .

    به گفته مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در گذشته قیر مورد نیاز برای اجرای پروژه‌ها به صورت رایگان تأمین می‌شد و این در حالی است که از چند ماهی است که قیر رایگان تأمین نشده است . از ابتدای امسال ۱۱۸ کیلومتر از باندهای دوم استان آسفالت شد که ۴۸ کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفت و ۷۰ کیلومتر دیگر هم در حال انجام عملیات خط‌کشی و نصب علائم است .  

    وی یادآور شد : هفته گذشته در محور دیهوک به راور ۱۷ کیلومتر زیر بار ترافیک رفت و ۱۵ کیلومتر دیگر هم در مرحله نصب علائم و خط‌کشی قرار دارد . در محور بیرجند - قاین سه کیلومتر ، بیرجند – زاهدان هفت کیلومتر ، طبس – خور ۱۳ کیلومتر ، سه‌راهی روم به آفریز ۱۲ کیلومتر ، محور اسدیه به بیرجند دو کیلومتر و محور طبس - یزد شش کیلومتر آسفالت شده و در حال تکمیل و نصب علائم و خط‌کشی است که در صورت تأمین اعتبار لازم تکمیل و بازگشایی خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    با توجه اهمیت نصب تابلو به‌ منظور ارائه اطلاعات به رانندگان طی ۱۱ ماهه سال‌جاری یک‌هزار و ۵۵۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی مونتاژ و نصب شده‌ است .

    |

    راه آهن جزو معدود پروژه‌های کشور است که مشکل اعتباری در این قضیه نداریم . در مراکز تمام شهرستان‌های بیرجند ، نهبندان ، سربیشه و قاین که در مسیر این خط ریلی قرار دارند ، احداث ایستگاه مسافربری پیش‌بینی شده و حدود ۳۸ ایستگاه خدماتی در طول خط داریم که همزمان ساخته خواهد شد .

    |

    با مساعد شدن شرایط آب و هوایی پروژه های شهرستان با جدیت دنبال خواهد شد تا درصد بهره مندی مردم ورزقان بیش از پیش افزایش یابد .

    |

    با تکمیل آسفالت راه‌های روستایی بالای ۵۰ خانوار در استان بوشهر ، شاخص آسفالت راه‌های روستایی در است استان به ۹۸ درصد رسید که از متوسط کشوری ۱۵ درصد بالاتر است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از اجرای عملیات روکش آسفالت راه‌های اصلی و شریانی به طول ۱۵۱ کیلومتر و ...

    |

    نظرات کاربران