در حال بارگذاری ...

افتتاح ۵ کیلومتر از پروژه محور بجنورد - جنگل گلستان

محور بجنورد - جنگل گلستان یکی از مسیرهای پرتردد در کشور است و هر ساله میلیون‌ها مسافر و زائر از این مسیر عبور می‌کنند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت : با حضور معاون امور عمرانی استاندار ، پنج کیلومتر از پروژه راهسازی بجنورد - جنگل گلستان به بهره‌برداری رسید .

علی‌اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد : در آستانه سفرهای نوروزی بهره‌برداری از قطعه مملجه تا محدوده روستای تاتار آغاز شد و این قطعه به صورت چهارخطه زیر بار ترافیک رفت . ساخت این راه توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در حال اجراست و این اداره کل برای تسریع در زمان بهره‌برداری تأمین بخشی از اعتبارات ایمنی را تقبل کرده است .

وی تصریح کرد : برای نصب حدود هشت کیلومتر گاردریل و انجام خط‌کشی این مسیر ، حدود هفت میلیارد ریال هزینه شده است . محور بجنورد - جنگل گلستان یکی از مسیرهای پرتردد در کشور است و هر ساله میلیون‌ها مسافر و زائر از این مسیر عبور می‌کنند .




مطالب مرتبط

۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲ هزار و ۶ نفر راننده نیز در حوزه حمل‌ونقل کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان هستند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، بعد از دو دهه ، نشست کمیته مشترک حمل‌ونقل جاد‌ه‌ای با تاجیکستان برگزار و یادداشت تفاهم‌ همکاری های فیمابین در تهران ...

|

تکمیل و احداث این میزان راه روستایی در استان نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند .

|

با توجه به اینکه یکی از علل اصلی تخریب رویه راه‌ها و ابنیه آن اضافه‌بار وسایل نقلیه سنگین است ؛ لذا کنترل و شناسایی وسایل نقلیه سنگینی که دارای اضافه بار غیرمجاز هستند اهمیت بالایی در حفظ راه و کاهش هزینه‌های نگهداری آن دارد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نمین گفت : حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر مسافر در یک‌ ماهه گذشته از شهرستان نمین ...

|

نظرات کاربران