در حال بارگذاری ...

اختصاص اعتبار ٨٠٠ میلیارد تومانی برای توسعه گردشگری دریایی

برای توسعه گردشگری دریایی نشست های تخصصی برگزار می شود تا تمام چالش های این بخش مشخص شود . با استفاده از نظر کارشناسان و نخبگان می توان گردشگری دریایی را توسعه داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، سازمان بنادر و دریانوردی ، برای توسعه گردشگری دریایی ، در فاز اول این طرح ۸ هزار میلیارد ریال تخصیص داده است .

مهدی کامیاب ؛ مدیر توسعه زیرساخت‌های گردشگری دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت : کشور ما پتانسیل بالایی در زمینه صنعت گردشگری دارد که متاسفانه در سال های گذشته مغفول واقع شده است . با اتخاذ سیاست های مشخص و روشن از سوی مدیرعامل سازمان بنادر در حوزه گردشگری دریایی در فاز اول تسهیلات ۸۰۰۰ میلیارد ریالی در نظر گرفته شده است که می تواند به توسعه آن کمک کند .

مدیر توسعه زیرساختهای گردشگری دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اظهار داشت : با ایجاد ساختار جدید گردشگری دریایی در معاونت مهندسی و توسعه امور زیربنایی ، فعالیت های مربوط به زیرساخت های این بخش به طور متمرکز پیگیری خواهد شد . بخشی نگری و توجه نکردن به نقطه نظرات کارشناسان باعث شد تا گردشگری دریایی آنگونه که در اهداف و برنامه ها آمده بود رشد نکند .

کامیاب عنوان کرد : برای توسعه گردشگری دریایی نشست های  تخصصی برگزار می شود تا تمام چالش های این بخش مشخص شود . با استفاده از نظر کارشناسان و نخبگان می توان گردشگری دریایی را توسعه داد .




مطالب مرتبط

امیدواریم شرایط جوی اجازه خدمت‌رسانی بیشتر را هموطنان عزیز بدهد . از تمامی هموطنان که خطه زیبای جنوب کشور را برای سفرهای نوروزی انتخاب کرده‌اند ، درخواست می‌کنیم حتما از مبادی و شناورهای مجاز برای سفرهای دریایی و گردشگری دریایی استفاده کنند و به توصیه و هشدارهای ایمنی صادر ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام اینکه طی هفته اول تعطیلات جمعا ۱ میلیون و ۴۱ هزار تردد ...

|

فعالیت‌ها در حوزه گردشگری دریایی در استان سیستان و بلوچستان در حوزه شرق سواحل مکران ، بندر چابهار ، بندر کنارک و بندر زرآباد صورت خواهد گرفت و در این چهار منطقه ، ظرفیت گردشگری دریایی بالایی برای مردم وجود دارد .

|

           

|

       

|

نظرات کاربران