در حال بارگذاری ...

جان باختن راهداری دیگر در حال انجام خدمت

آن مرحوم که در بین همکاران به اخلاق و صبوری شهرت داشت بعضاً دور از خانه و خانواده در راهها مشغول خدمت بوده تا با کسب رضایت پروردگار یکتا ، رضایتمندی مسافران و کاربران را جلب نموده و لبخندی بر لبان آنان بنشاند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، این چنین است عشق به خدمت ، مردم و تعهد و فداکاری یک راهدار که همه ساله تعداد قابل توجهی از این تلاشگران در حین انجام وظیفه از جان شیرین خود می‌گذرند تا جان مسافران ایمن‌ و سالم به مقصد برسد .

با کمال تأسف و تأثر راهدار تلاشگر دیگری از خانواده بزرگ راهداران و از همکاران اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ، خدمت به هموطنان و مردم عزیز را با انجام وظیفه و مأموریت محوله برای نگهداری از راهها و تلاش برای ایمن‌سازی مسیر مسافران را با عشق برگزید .

راهدار تلاشگر زنده یاد ، مرحوم قاسم کارگر متولد سال ۱۳۵۹ از شهرستان قزوین با ۱۴ سال سابقه خدمت در حوزه راهداری در آخرین روزهای سال ۹۶ در پروژه ایمن‌سازی و بهسازی محور قزوین – رشت بر اثر عدم توجه به جلو یک راننده دچار سانحه شد و به دیار باقی سفر کرد .

آن مرحوم که در بین همکاران به اخلاق و صبوری شهرت داشت بعضاً دور از خانه و خانواده در راهها مشغول خدمت بوده تا با کسب رضایت پروردگار یکتا ، رضایتمندی مسافران و کاربران را جلب نموده و لبخندی بر لبان آنان بنشاند .

رئیس ، معاونین و کارکنان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ، این ضایعه دردناک را به خانواده محترم آن عزیز از دست رفته ، جامعه بزرگ راهداران و فعالان حمل و نقل جاده‌ای کشور همچنین یاران باوفا و همکاران وی در استان قزوین تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این راهدار زحمت‌کش ، طلب مغفرت ، علو درجات و بهشت برین را مسئلت نموده و برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواستارند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، داریوش امانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری با اشاره به اثربخشی پویش در سال‌های گذشته از خدمات‌رسانی ۱۲ هزار نیروی ...

|

روزانه بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس از پایانه‌های مسافربری شهر تهران به مقاصد مختلف خارج می‌شوند و علاوه بر اختصاص ۱۰ درصد ظرفیت اتوبوس‌ها برای خرید حضوری بلیت در پایانه‌ها ، شرایط تهیه ۹۰ درصدی بلیت از طریق سکوهای اینترنتی فراهم است .

|

میانگین پراکنش مجتمع‌های خدماتی رفاهی در سطح جاده‌ها به گونه‌ای است که به طور میانگین در هر ۸۵ کیلومتر شبکه راه‌ها ، یک مجتمع خدماتی رفاهی به خدمت‌رسانی می‌پردازد .

|

مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است . مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است .

|

یکی از اصلی‌ترین موضوعات در سهم جاده در میزان تصادفات ، نقاط پرحادثه است که در آخرین جلسه‌ای که با پلیس داشتیم ۸۸۷ نقطه حادثه خیز شناسایی شد و قرار بر این بود که سال ۱۴۰۲ حدود ۴۰۰ نقطه را مرتفع کنیم و مابقی تا پایان دولت رفع خواهد شد .

|

نظرات کاربران