در حال بارگذاری ...
  • دیدار مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها با عضو اتحادیه بین‎المللی فرودگاه‎ها

    به دلیل تفاوت زیرساخت‎های فرودگاه‎های اروپا و ایران مهم آن است همکارانی که در اروپا آموزش می بینند ، بر مبنای شرایط داخلی ایران پیشنهادات اصلاحی را ارائه دهند تا به مرور برای رفع مشکلات راه‎حل پیدا شوند .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در دیدار با عضو اتحادیه بین‎المللی فرودگاه‎ها (ACI) و رئیس اتحادیه فرودگاه‎های منطقه اروپا گفت : همگی ما به عنوان حلقه‎ای از زنجیره ارزش صنعت هوانوردی دارای مسئولیت اجتماعی هستیم .

    رحمت اله مه آبادی در این دیدار اظهار کرد : در همین زمینه ما تحولات زیادی را در فضای ایران ایجاد کرده‎ایم به طوری که برای نمونه در کمتر از دو سال ۳۵ هزار کیلومتر راه جدید هوایی را به مسیرهای هوایی ایران اضافه کرده‎ایم و برای همین نیز مورد تقدیر ایکائو قرار گرفتیم و از شما نیز می‎خواهم در آموزش هر چه بهتر نیروهای اعزامی ما متعهدانه رفتار کنید . تقاضا دارم که با توجه به شرایط خاص ایران در اداره فرودگاه‎ها و راه‎های هوایی آن ، توجه ویژه‎ای را به اجرای خوب این قرارداد آموزشی و تعهدات موجود در آن داشته باشید .

    مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران با تأکید بر اینکه اجرای این قرارداد طبیعتاً هم برای ایران و هم برای صنعت هوایی در جهان سود خواهد داشت ، گفت : آروزی من این است که وقتی همکاران ما از دوره آموزشی شما باز می‎گردند ، راضی و توانمند باشند و بتوانند در اداره فرودگاه‎های ایران تحول ایجاد کنند .

    مه آبادی در این دیدار ضمن قدردانی از همه کسانی که در زمینه انعقاد این قرارداد تلاش کردند ، با اشاره به حضور معصومه ابراهیمی ، عضو هیئت مدیره و راهبر حقوقی شرکت ، از وی به عنوان فردی متخصص در حقوق هوانوردی یاد کرد و به خاطر کمک به تنظیم این قرارداد از او تشکر کرد .

    در این جلسه همچنین عضو اتحادیه بین‎المللی فرودگاه‎ها (ACI) و رئیس شورای فرودگاه‎های منطقه اروپا با اشاره به روابط خوب ایران و اروپا گفت : این پروژه آموزشی برای من اهمیت زیادی دارد چرا که می تواند در برقراری ارتباط بیشتر میان ایران و اروپا اثر زیادی بگذارد و زمینه‎ساز همکاری‎های آینده شود .

    میکائیل آنتونیوس کرکلوح افزود : به دلیل تفاوت زیرساخت‎های فرودگاه‎های اروپا و ایران مهم آن است همکارانی که در اروپا آموزش می بینند ، بر مبنای شرایط داخلی ایران پیشنهادات اصلاحی را ارائه دهند تا به مرور برای رفع مشکلات راه‎حل پیدا شوند .

    وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح ، تنظیم و هماهنگی کار میان دو طرف اهمیت بسیاری دارد و باید به طور مداوم با هم در ارتباط باشیم ، گفت : این برای ما نیز یک قرارداد عادی نیست و بسیار مهم است ، به طوری که نهادهایی که قرار است این کار را انجام دهند ، برنامه‎ای می‎ریزند که به طور خاص برای نیازهای شما و این گونه آموزش ها مبتی بر نیازهای شما طراحی شده است . لذا باید بازخورد زیادی گرفته شود و در آینده با صحبت و تعامل بیشتر و دقیق‎تر بتوانیم بر اساس نیازها ، تغییرات لازم را در برنامه آموزش ایجاد کنیم .

    این دیدار عصر یکشنبه ۲۰ اسفند ، با حضور رحمت اله مه آبادی ، غلامحسین باقریان ، عضو هیئت مدیره و معاون عملیات فرودگاهی ، معصومه ابراهیمی ، عضو هیئت مدیره و راهبر حقوقی ، علی اکبر دلوریان‎زاده مدیرکل آموزش و توسعه منابع انسانی و تعدادی از مسئولان مربوطه در دفتر مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوای ایران برگزار شد .




    مطالب مرتبط

    در بیشتر موارد ، کنوانسیون جرائم و برخی اعمال دیگر مرتکب شده در هواپیما (کنوانسیون توکیو ۱۹۶۳) صلاحیت رسیدگی به جرائم ارتکابی در داخل هواپیما را به کشوری که هواپیما در آن ثبت شده است اعطا می کند . در صورتی که پرواز در یک کشور خارجی فرود بیاید ، این مشکل ایجاد می کند ، زیرا سازمان ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، کاپیتان محمدی بخش درباره احتمال پرواز شرکت‌های هواپیمایی خارجی در ایران گفت : بر اساس قوانین ایکائو ، آزادی‌های مختلف ...

    |

    دیزل ژنراتور نصب شده جهت تامین برق اضطراری ترمینال جدید فرودگاه بیرجند پیش بینی شده است که با نصب و راه اندازی آن توان سیستم برق اضطراری فرودگاه بیرجند افزایش یافته و در هنگام قطع برق شهری ، فرودگاه دچار مشکل نخواهد شد .

    |

    نظرات کاربران